پیش بازی رئال مادرید- والنسیا

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
سپیدپوشان در پی شکست طلسم برنابئو مقابل والنسیا
[h=1]پیش بازی رئال مادرید- والنسیا[/h]
[h=2]دو تیم رئال مادرید و والنسیا، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.[/h]
01028572.jpg



به گزارش "ورزش سه"، این آخرین دیدار سخت رئال تا پایان این فصل لالیگاست و پیروزی در آن برای ادامه رقابت با بارسا حیاتی است.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی با 2 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا، در حال حاضر در رده ی دوم جدول لالیگا قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و1شکست کسب کرده اند که شکست آنها به دیدار مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان باز می‌گردد. دیدار با والنسیا، آخرین دیدار سخت رئال تا پایان فصل لالیگاست و در صورت پیروزی در این بازی، رئال گام بزرگی در ادامه رقابت با بارسا بر می‌دارد. با این حال، والنسیا در 3 بازی اخیر در برنابئو، موفق به کسب تساوی شده و همیشه کار را برای رئال سخت کرده است. لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست ولی احتمالا کریم بنزما مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد.

01028574.jpg


والنسیا

والنسیا با کسب 72 امتیاز از 35 بازی، در رده ی چهارم جدول لالیگا قرار گرفته و 3 امتیاز با سویا ی رده پنجمی فاصله دارد. آنها برای کسب سهمیه، نیاز به پیروزی در این بازی دارند تا بتوانند اختلاف با سویا را حفظ کنند. والنسیا همیشه گربه سیاه رئال بوده و در 3 بازی اخیر خود در برنابئو، 3 تساوی کسب کرده است. دنی پارخو در 3 بازی اخیر والنسیا گلزنی کرده و بسیار آماده نشان داده است.

01028575.jpg

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر