ویژه جام جهانی 2014 پيروزي قاطع فرانسه برابر هندوراس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


ديدار تيم‌هاي فرانسه و هندوراس از ساعت 23 و 30 دقيقه آغاز شد که اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پايان رسيد.

در حساس‌ترين زمان برگزاري اين ديدار در دقيقه 43 فرانسه صاحب يک ضربه پنالتي شد و توسط کريم بنزما به گل رسيد. داور هم به پالاسيوس کارت زرد دوم را داد و وي از زمين اخراج شد.

در نيمه دوم در همان دقايق ابتدايي کريم بنزما صاحب موقعيت شد که توپ با برخورد با دروازه‌بان هندوراس به گل تبديل شد. در اين مسابقه براي اولين بار از تکنولوژي خط دروازه استفاده شد. بعد از اين گل سرمربي هندوراس اعتراضاتي را به اين موضوع داشت و ثانيه‌هايي بازي متوقف شد.

در ادامه اين بازي در نيمه دوم بنزما باز هم موقعيت داشت تا تعداد گل‌هايش را بيشتر کند که اين اتفاق رخ داد و وي توانست در دقيقه 72 بار ديگر دروازه هندوراس را باز کند. گل دوم فرانسه به نام دروازه‌بان هندوراس ثبت شده است.

در اين ديدار اورا، پوگبا، کابايا از فرانسه و گارسيا و گريدو از هندوراس کارت زرد گرفتند. پالاسيوس هم از هندوراس اخراج شد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر