پنج منطقه با تاریخچه ترسناک در آمریکا

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
پنج منطقه با تاریخچه ترسناک در آمریکا

saintlouiscem.jpg

۱- گورستان سنت لوئیس ، نیو اورله آن ، لویزیانا
نیواورله آت شهری است غرق در افسانه های سحذ و جادو و خون آشام! گورستانهای متعددی در ای شهر وجود دارد اما سنت لوئیس از قدیمی ترین گورستانهای این شهر است. پیاده روهای پیچ در پیچ :/.. قبرهای قدیمی ترسناک ترین منظره ان است.
winchestermystery.jpg

۲- خانه مرموز وینچستر ، سن جوزه کالیفرنیا
این فیلم از آن خانواده وینچستر است که گفته میشود پسر وینچستر هر دو دوختر خود را از دست داده ، و همسر او از بیماری فوت کرد گفته می شود خانواده او و خانه او بوسیله ارواح کسانی که توسط تفنگ های وینچستر کشته شدند محاصره شده بود. همچنین فیلمی و کتابی در این باره ساخته شده است.
transalleghany.jpg

۳-دیوانه خانه ترانس-الجنی لوناتیک
بیمارستان دولتی در آمریکا برای نگه داری بیماران روانی. گفته می شود ارواح سربازان جنگ در این ماکن پرسه می زنند. بازدید کنندگان ادعا می کنند حضور ارواح را درک می کنند.
steppcemetary.jpg

۴- آرامگاه استپ ، بنتن ، ایندیانا
برای این گورستان دانستانهایی وجود دارد گفته می شود زنی که دخنرش را از دست داده پس از دفن او ، قبرش را کنده و دخترش رابیرون آورده و بر سر او گریه کرده ، شاهدان می گویند روح این زن را دیده اند.
westville.jpg

۵- ندامتگاه ماندسویل
گفته میشود از زمان تایسیس بیش از چند هزار زندانی در این زندان به مرگ طبیعی و یا خشونت های در ان کشته شدند. اما از زمان اولین اعدام ها ۹۴ نفر در سال ۱۸۹۹ در این زندان اعدام شدند و پس ار آن کشته شدن زندانیان در این ندامتگاه روال گشت. گفته می شود ارواح هزاران زندانی در این مکان قرار دارد.
اینها پنج منطقه با تاریخچه ترسناک در آمریکا بودند
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر