پمپ های فشار قوی فرآیندهای صنعتی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
پمپ های فشار قوی فرآیندهای صنعتی: برای تهیه آب شهرها، پمپاژ آب در مصارف صنعتی، کارهای مربوط به آبرسانی، به عنوان بوستر ، مصارف آبیاری بارانی...


پمپ های افقی گریز از مرکز فشار قوی با پروانه های بین یاتاقانی، موتور جدا، چند طبقه و محفظه با برش های شعاعی می باشد. هر طبقه توسط اورینگ یا واشر کاغذی آب بندی می شود. طبقات به وسیله پیچ بست طبقات به همدیگر بسته می شوند. پایه های نگهدارنده پمپ بصورت یکپارچه با محفظه مکش و رانش ریخته گری شده اند. نیروهای شعاعی و محوری وارد بر محور پمپ توسط دو عدد بلبرینگ ویک عدد رولربرینگ روانکاری شده با گریس، که در دو طرف پروانه ها واقع شده اند، خنثی می گردد.
موارد کاربرد
برای تهیه آب شهرها، پمپاژ آب در مصارف صنعتی، کارهای مربوط به آبرسانی، به عنوان بوستر پمپ، مصارف آبیاری بارانی، به عنوان پمپ تغذیه دیگ بخار، پمپاژ آب کندانس شده، پمپاژ آب گرم و سرد تاسیسات صنعتی و مصارف آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد.
مشخصات
قطر خروجی: 32 تا 150 میلیمتر
ظرفیت آبدهی: 2 تا 440 متر مکعب در ساعت
ارتفاع: تا 300 متر
درجه حرارت سیال در آب بندی:با نوار گرافیت از 10- تا 110 درجه سانتیگراد
با آب بند مکانیکی از 10- تا 140 درجه سانتیگراد
فشار تست: 40 بار
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر