Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
پل ناکجا آباد را بیشتر بشناسید

پل ناکجا آباد پلی معروف درجاده آتلانتیک نروژ است که از ترسناک ترین جاده های دنیا محسوب می شود.




پل ناکجا آباد، پلی معروف درجاده آتلانتیک نروژ است



پل ناکجا آباد از ترسناک ترین پل های جهان است

در دوران ساخت و ساز جاده آتلانتیک، 12 طوفان گریبانگیر کارگران شد و به تمام منطقه آسیب رساند اما هیچ چیز متوقف نشد و دولت نروژ همچنان این پروژه را ادامه داد تا بالاخره جاده در 7 ژولای 1989 راه اندازی شد و قیمت تمام شده این ساخت و سازها 122 میلیون کورن نروژی بود



پل نا کجا آباد در نروژ



پل نا کجا آباد

بدون شک بیشترین معروفیت و جذابیت جاده آتلانتیک پل هایش هستند. هر کدام از این پل ها نمای زیبایی از آب های آبی و کشتی ها و قایق های زیبای توریستی را به مردم هدیه می دهند و جالب آن است که پل ها در شروع و پایان خود کریدوری و یا مکانی برای استراحت و آرامش گردشگران دارند و جاده را به مقصد گردشگری تبدیل کرده اند. پل نا کجا آباد یکی از پل های جاده آتلانتیک درنروژ است که با توجه به زیبایی خاصی که دارد از ترسناک ترین جاده های دنیا محسوب می شود و برای گردشگران اهمیت خاصی خواهد داشت.


منبع : yjc.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر