آخرین های موبایل پرچم دار آينده هواوي با نام رمز Mulan و مشخصاتي قابل توجه در بنچمارک هاي AnTuTu ظاهر شد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
[h=2]پرچم دار آينده هواوي با نام رمز Mulan و مشخصاتي قابل توجه در بنچمارک هاي AnTuTu ظاهر شد[/h]​
ظاهرا هواوي در حال کار بر روي اسمارت فوني جديد با کد رمز مولان است.مشخصاتي از اين اسمارت فون جديد با نام Huawei H60-L02 در نتايج بنچمارک هاي AnTuTu فاش شده که نشان دهنده تلفني قدرتمند است.اگر مي خواهيد با پرچم دار بعدي هواوي آشنا شويد گجت نيوز را در ادامه مطلب همراهي کنيد.​
مولان دارای یک پردازشگر 8 هسته‌ای Kirin با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، رابط گرافیکی Mali-T624 ، رم 3 گیگابایتی، صفحه نمایش 4.9 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسل، 16 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 4.4.2 خواهد بود.هواوي مولان همچنين امتياز خوب 36182 را در اين بنچ مارک ها به دست آورده است.
متاسفانه هواوي فعلا اعلام اطلاعات مرتبط به دوربین را مسدود کرده است . از نظر بدنه هم، مولان احتمالا آلومینیومی خواهد بود.
با اینکه فعلا هیچ اطلاعی از زمان عرضه این هوشمند در اختیار نیست، پیش از این شنیده بودیم که هواوی قصد دارد ماه سپتامبر اسمارتفونی با صفحه نمایش QHD را به بازار بفرستد که با توجه به متفاوت بودن صفحه نمایش مولان، قضیه کمی پیچیده می‌شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر