پخت غذا با استفاده از خلاء | fnv

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
یک مبتکر خلاق یک ابزار آشپزی هوشمند به قیمت 400 دلار ساخته است که اجازه می‌دهد غذاها در شرایط خلاء و بی وزنی تنها با یک اشاره بر روی صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند شروع به پخت و آماده سازی برای مصرف شوند.

g93-11-149.jpg

گفتنی است، این دستگاه در واقع نوعی حمام آب روبوتیک برای پخت غذا است که می‌تواند توسط تلفن همراه کنترل شود.

g93-11-150.jpg

بررسی‌ها نشان می‌دهند، نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه علاوه بر تنظیمات دستگاه به کاربر شیوه آشپزی با این دستگاه را می‌آموزد.

g93-11-151.jpg

این دستگاه از دو محفظه تشکیل شده است که در اولی مواد غذایی به صورت خام در یک کیسه در حالت معلق قرار می‌گیرند و آنگاه پس از دریافت دستور شروع طبخ وارد محفظه دوم می شوند که در آن آب وجود دارد و اجازه می‌دهد غذا به آرامی در دمای 90 درجه سانتیگراد آب داخل آن بپزد.


این دستگاه نیاز به حجم آبی معادل 4 و نیم لیتر برای پخت غذا دارد و حتی به کاربر در خصوص انتخاب غذاهای متنوع پیشنهاد می‌دهد.


کارشناسان علاوه بر کاهش استرس برای پخت غذای خانگی توسط افراد خانواده استفاده از این دستگاه را باعث تنظیم رژیم غذایی سالم بدون روغن و یا حالت سرخ کردنی معرفی کرده‌‌اند.


از این دستگاه به نام FNV تا به حال 1000 مورد به فروش رفته و کارشناسان فروش جهانی موفقی را برای آن انتظار دارند.


اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر