پاستا با مرغ و سس آلفردوی سفید

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
Chicken-Pasta-640x470-Copy.jpg

مواد لازم برای ۴ نفر:
پاستای لوله‌‌‌‏ای شکل: ۷۰۰ گرم
فیلهی مرغ: ۵۰۰ گرم
شیر: ۲ پیمانه یا ۲ لیوان
آرد: ۶ قاشق سوپ‌خوری
خامه: ۳ قاشق سوپ‌خوری
پنیر پیتزا: ۱۵۰ گرم
قارچ: ۲۵۰ گرم
کره: ۵۰ گرم
روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
طرز تهیه‌‌‌‏ی سس آلفردو:
ابتدا آرد را در شیر سرد حل کرده و روی شعله میگذاریم و آنقدر هم میزنیم تا بوی خامی آرد گرفته شود و به‌‌‌‏تدریج سس غلیظ شود. برای این مرحله حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان لازم است تا مخلوط خودش را بگیرد. سپس شعله را خاموش کرده و نمک و فلفل را اضافه می‌‌‌‏کنیم و در ظرفی جدا سس را داخل خامه می‌‌‌‏ریزیم تا خامه به‌آرامی گرم شود. سپس به تدریج خامه را به سس اضافه می‌‌‌‏کنیم.
طرز تهیه‌‌‌‏ی پاستا:
فیله‌‌‌‏های مرغ را آب‌‌‌‏پز کرده و به‌‌‌‏صورت نواری پرش می‌‌‌‏زنیم و در تابه‌‌‌‏ای با قارچ‌‌‌‏های خرد شده و کره کمی تفت می‌‌‌‏دهیم. سپس پاستا را به روش معمولی آب‌کش کرده و در ظرفی جدا نگه می‌‌‌‏داریم. بعد سس و روغن زیتون و فیله‌ی مرغ و قارچ را به پاستا اضافه می‌‌‌‏کنیم و هم می‌‌‌‏زنیم. در آخر پاستا را در ظرف مورد نظرتان کشیده و پنیر پیتزا را روی آن میریزیم تا آب شود. برای تزئین آن می‌توان از قارچ و سبزیجات معطر استفاده کرد.
اپک‌تایمز
گردآوری:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر