يك روش ساده و موثر براي ترك سيگار

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
يك روش ساده و موثر براي ترك سيگار
متخصصان علوم پزشكي در دانشگاه ناتينگهام به اين نتيجه رسيده‌اند كه دور كردن پاكت سيگار از مقابل چشم مشتريان در فروشگاه‌ها مي‌تواند نظر جوانان را نسبت به سيگار كشيدن تغيير دهد و آن‌ها را تا حد زيادي از استعمال سيگار منصرف كند.
متخصصان توصيه مي‌كنند: اگر مي‌خواهيد سيگار را ترك كنيد، يك راهكار و ساده و موثر اين است كه پاكت سيگار را از جلوي چشمان خود دور كنيد.

به گزارش ايسنا، متخصصان علوم پزشكي در دانشگاه ناتينگهام به اين نتيجه رسيده‌اند كه دور كردن پاكت سيگار از مقابل چشم مشتريان در فروشگاه‌ها مي‌تواند نظر جوانان را نسبت به سيگار كشيدن تغيير دهد و آن‌ها را تا حد زيادي از استعمال سيگار منصرف كند.

اين متخصصان در مركز مطالعات كنترل دخانيات انگليس در دانشگاه ناتينگهام، تاثير دور كردن سيگار از مقابل چشم مشتريان در فروشگاه‌ها مي‌تواند نظر جوانان را نسبت به سيگار كشيدن تغيير دهد و آن‌ها را تا حد زيادي از استعمال سيگار منصرف كند.

اين متخصصان در مركز مطالعات كنترل دخانيات انگليس در دانشگاه ناتينگهام تاثير دور كردن سيگار از مقابل مردم را در ايرلند بررسي كردند و به اين نتايج مفيد دست يافته‌اند.

به گزارش سايت ديسكاوري، در اين بررسي‌ها معلوم شد: ميزان درخواست نوجوانان براي به نمايش گذاشتن سيگار، پس از پنهان كردن آن از 81 درصد به 22 درصد كاهش پيدا كرد. به اين ترتيب مشخص شد كه دور كردن سيگار از جلوي چشم سبب فراموشي آن مي‌شود.

پروفسور آن مك نييل در اين باره گفت: اين يافته يك قانون ثابت شده بين افراد بالغ حتي سيگاري‌ها است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر