ویژگی های یک سایت استاندارد

fatemehazizi1394

New member
2015-12-05
1
0
0
tehran
در حال حاضر با توجه به همگانی شدن دستیابی عموم به اینترنت و سایت ها و همینطور احتیاج به یک سایت استاندارد برای شناساندن کسب و کار و فعالیت های انجام شده در محیط اینترنت نیاز به طراحی سایت استاندارد قوت یافته است. در دنیای اینترنت رقابتی سخت بین سایت ها شکل گرفته است در این رقابت سایت هایی برنده هستند که طراحی سایت استانداردی را داشته باشند و با طراحی سایت خاص بتوانند یک سایت بهینه را برای بالا بردن بازاریابی اینترنتی کسب و کارشان فراهم بیاورند. در انتخاب شرکت به منظور طراحی سایت دقت لازم را داشته باشید سعی کنید شرکتی معتبر باشد و در زمینه اصل های برنامه نویسی و طراحی و سئو سایت مهارت کافی را داشته باشند، شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر موارد فوق ثبت نیز شده باشد تا اطمینان بیشتری از آن داشته باشید.





ویژگی های یک وب سایت استاندارد


مطابق با رقابتی که در فضای اینترنت موجود است بایست به منظور بالا بردن بازدیدکنندگان سایت از فاکتورهایی بهره ببرید که یکی از آنها طراحی سایت بهینه است تا قادر باشید بازدیدکننده ها را به سمت وب سایت تان جذب کنید. سایت باید با توجه به عرصه کسب و کارش طرحی را برگزیند که کاربرپسند نیز باشد. صاحب سایت به هیچ نحوی نبایست علایق و خواسته های شخصی اش را بر نظرات دیگران در طراحی و چینش سایت غالب کند. طراح سایت قادر است نقش اثرگذاری در زیبایی و جذابیت طرح سایت تان به خرج بدهد به این خاطر که طراح سایت می تواند با ایده هایش یک طراحی سایت استاندارد و زیبا را به شما تحویل بدهد.


از نکته هایی که توجه به آنها خیلی مهم است، سرعت پردازش صفحه های سایت است به این دلیل که اگر وب سایت تان زمان بارگذاری بیشتری داشته باشد بازدیدکننده را خسته خواهد کرد و مسلما او از باز کردن صفحه سایت شما ناامید خواهد شد و صفحه را خواهد بست. همینطور داده های به روز و مفید سایت شما می تواند در جذب بازدیدکننده ها اثرگذار باشد.





موردهایی که در زیر بیان می شوند می توانند کمی از خصوصیات بک وب سایت استاندارد را برایتان روشن نمایند:


√ طراحی سایت بایست حرفه ای طراحی شود تا قادر باشد بازدیدکننده را جذب سایت کند.


√ طراحی سایت بایست با توجه با کسب و کار سایت طراحی شود تا بازدیدکننده در همان نگاه اول قادر باشد موضوع سایت و همینطور هدف های سایت را به روشنی بفهمد.


√ چینش قسمت های گوناگون سایت بایست استاندارد طراحی شود و بازدیدکننده قادر باشد به آسانی به قسمت های گوناگون آن دسترسی پیدا کند.


√ فونت به کار رفته در سایت باید بهینه باشد به این خاطر که اگر فونت سایت خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد منجر به درهم و ناجور جلوه کردن وب سایت در نگاه کاربر می شود.


√ به کاربردن تصاویر متحرک و جلوه های تصویری می تواند از فاکتورهایی باشد که بازدیدکننده را شیفته سایت کند پس به کار گیری از این موردها در طراحی سایت سفارش می شود.


و سرانجام به منظور بالا بردن ترافیک سایت بایست به تبلیغ سایت در اینترنت بپردازید. سئو سایت و آگهی اینترنتی در سایت های پربازدید از جمله مناسب ترین شیوه های تبلیغات اینترنتی می باشند بایست دقت کنید که تبلیغات متمرکز و اثرگذار یکی از بنیان های موفقیت یک سایت استاندارد می باشد. درباره نقش تبلیغات در طراحی سایت در جهت جذب مشتری می توانید به لینکی که داده شده مراجعه کنید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر