ونگر: نيمکت نشيني ژيرو، دليل فني داشت

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0


آرسنالي ها شب گذشته در يکي از حساس ترين ديدارهاي اين فصل شان، ميزبان بايرن مونيخ بودند اما سرمربي فرانسوي به جاي مهاجم اول تيمش، از يحيي سانوگوي کم تجربه استفاده کرد.

گمانه زني هاي در مورد احتمال نيمکت نشيني ژيرو به دليل حاشيه هاي اخير او منتشر شد اما ونگر تاکيد کرد تصميمش تنها جنبه فني داشت.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" نيمکت نشيني ژيرو تصميمي بود که تنها جنبه فني داشت. وقتي که من اليوير را در هر بازي به ميدان مي فرستادم، مردم مرا سرزنش مي کردند که چرا به او استراحت نمي دهي. حال که تصميم گرفتم که بيرون باشد تا استراحت کند و به آمادگي باز گردد، مي گويند که چرا بازي اش ندادي!

باز هم مي گويم که اين تصميم به عنوان تنبيهي براي او نبود. اين تنها يک تصميم فني براي بازي ديشب بود. اليوير شخصيت قدرتمندي دارد و هر آن چه که برايش در بيرون از زمين رخ داده است، به طور حتم تاثيري بر عملکردش در داخل زمين چمن مسابقه ندارد. من تنها خواستم که او يک يا دو بازي بيرون باشد تا با شارژ کردن باتري هايش بار ديگر با تمام آمادگي به کمک ما بيايد. علاوه بر اين در دو بازي گذشته من شانس خوبي را به سانوگو دادم و فکر مي کنم که او نيز جواب اعتماد مرا به خوبي داده است."

کد خبر : 1054369 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/12/01 20:48


[h=1]ونگر: نيمکت نشيني ژيرو، دليل فني داشت[/h]
[h=2]آرسن ونگر سرمربي آرسنال، از تصميمش براي نيمکت نشين کردن اليويه ژيرو، مهاجم فرانسوي تيمش، در ديدار شب گذشته مقابل بايرن مونيخ، دفاع کرد.[/h]
00944054.jpg
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر