وقوع 3 مورد حریق در روز طبیعت

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
[h=1]وقوع 3 مورد حریق در روز طبیعت
[/h]

» سرویس: اجتماعي - محيط زيست
کد خبر: 94011302483
پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲


فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از وقوع سه مورد حریق در استان گلستان در روز طبیعت خبر داد.
سرهنگ قاسم سبزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشحویان ایران (ایسنا) در خصوص آسیب‌های وارده به طبیعت کشور در روز سیزده به در گفت: خوشبختانه تاکنون خسارات چندانی به منابع طبیعی وارد نشده و تنها سه مورد حریق در استان گلستان به وقوع پیوست.
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ادامه داد: این سه مورد توسط نیروهای گشت مراقبتی یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و با مشارکت مردم اطفاء شد.
وی به مردم توصیه کرد که از روشن کردن آتش در طبیعت خودداری کنند و در صورت اجبار، قبل از ترک محل از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.
سبزعلی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه حضور مردم در طبیعت همواره با آسیب‌هایی از جمله حریق و انباشت زباله همراه است که با اطلاع‌رسانی و مشارکت‌های سمن‌ها سعی در کاهش میزان خسارت‌ها داشته‌ایم.
انتهای پیام
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر