وقتي به رونالدو مي‌خوري، انگار به ديوار خوردي

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1029221 زمان ارسال : يکشنبه 1392/10/08 22:55

آردا توران:
[h=1]وقتي به رونالدو مي‌خوري، انگار به ديوار خوردي[/h]
[h=2]ستاره باشگاه اتلتيکومادريد با شرکت در برنامه اي تلويزيوني در مورد رئال مادريد و کريستيانو رونالدو صحبت کرد.[/h]
00944175.jpg


آردا توران ،يکي از بازيکنان مهم تيم ملي ترکيه و باشگاه اتلتيکومادريد است و عملکرد درخشانش در باشگاه اسپانيايي باعث شده تا بيش از هرزمان ديگري درسرزمين مادري به شهرت برسد. او در برنامه تلويزيوني در تي وي8 شرکت کرد ودر اين برنامه از مسائل مختلفي از جمله ديدار با رئال مادريد و رويارويي با کريستيانو رونالدو به صحبت پرداخت

به گزارش گل، او به اين نکته اشاره کرد که در جريان آن بازي فکر مي کرد که مي تواند با خطا کردن برروي رونالدو او را مهار کند وبه توصيف لحظه اي که روي کريس خطا کرده پرداخت:« براي مهار رونالدو روي او خطا کردم و وقتي به بدن او برخورد کردم، حس کردم که به ديوار خورده ام.»

آردا توران همه اين صحبت ها را با لحن طنزآلودي برزبان آورد و در ادامه به تمجيد از رونالدو پرداخت:« او بازيکني بزرگ و فوتباليست خاصي است. ما در يک محله زندگي مي کنيم و هر زمان که همديگر را مي بينيم، باهم سلام و احوالپرسي مي کنيم.»

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina و Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر