وضعيت عاليشاه تا پايان هفته مشخص مي‌شود

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1029257 زمان ارسال : دوشنبه 1392/10/09 14:01


[h=1]وضعيت عاليشاه تا پايان هفته مشخص مي‌شود[/h]
[h=2]وضعيت بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تا پايان هفته مشخص خواهد شد.[/h]
00946141.jpg


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس در نظر دارد اميد عاليشاه را تا پايان هفته براي انجام M.R.Iمجدد و بررسي وضعيت آسيب‌ديدگي اعزام کند. اين تصويربرداري وضعيت اين بازيکن را براي بازي با فولاد و استقلال روشن خواهد کرد.

دکتر حقيقت مسئول گروه پزشکي پرسپوليس در اين ارتباط افزود: عاليشاه با توجه به شرايطي که داشت، مي‌خواست از ابتداي اين هفته در تمرينات شرکت کند که اين نشانه خوبي است. البته بعد از ارائه گزارش پزشکي به سرمربي با نظر وي و با توجه به نتيجه سونوگرافي هفته گذشته، براي اينکه عاليشاه فرصت داشته باشد خود را آماده‌تر کند تا در معرض آسيب‌ديدگي مجدد قرار نگيرد، اين برنامه عقب افتاد. بر همين اساس قرار است تا پايان هفته براي انجام M.R.I اقدام شود و اگر تصويربرداري ترميم کامل و قطعي عدم پاره‌گي را نشان دهد، بازيکن مي‌تواند از هفته آينده تمرينات جدي‌تر خود را دنبال کند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر