وجود بیش از سه هزار کارتن خواب زن در پایتخت !

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به وجود بیش از ۳ هزار کارتن‌خواب زن در پایتخت، از فراهم شدن مقدمات تاسیس نخستین گرمخانه زنان در تهران خبر داد و خواستار همکاری نمایندگان مجلس برای مرتفع شدن مشکلات قانونی آن شد.

به گزارش تسنیم، رحمت الله حافظی در پاسخ به این سوال که شهرداری و شورای شهر پایتخت چه اقداماتی در راستای ساماندهی کارتن‌خواب‌های زن در تهران انجام دادند، اظهار داشت: در حال حاضر و بر مبنای آماری که شهردار تهران از تعداد کارتن‌خواب‌های شهر تهران ارائه دادند، چیزی در حدود 15 هزار کارتن‌خواب در شهر تهران وجود دارد؛ و از این رو به نظر می‌رسد که زنان کارتن‌خواب نیز در این میان، 20 تا 25 درصد کارتن‌خواب‌های شهر تهران را تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران ادامه داد: لذا با توجه به این موضوع و تعداد زنان کارتن‌خواب شهر تهران، شهرداری پایتخت با در نظر گرفتن مطالباتی که در این موضوع وجود داشت مقدامات راه‌اندازی گرمخانه‌ای برای زنان را فراهم کرده است. این در حالی است که در حال حاضر و همانطور که مستحضرید تمام گرمخانه‌های شهر تهران برای مردان راه‌اندازی شده است در حالی که زنان کارتن‌خواب به خصوص در این فصل سرما به مراتب از آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به مردان برخوردارند.

وجود بیش از ۳ هزار کارتن‌خواب زن در پایتخت
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر