ویژه جام جهانی 2014 واکنش ملی‌پوشان ایران پس از باخت

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:

پولادی: داور تمام زحمت‌مان را هدر داد/ بوسنی آخرین شانس ما در جام جهانی است

مهرداد پولادی گفت: بازی خوبی بود و با اینکه همه فکر می‌کردند از قبل بازنده هستیم اما این اتفاق نیفتاد. ما به تیمی که داریم افتخار می‌کنیم و خوشحالم که دیگر کسی ما را دست کم نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: داور می‌توانست پنالتی ما را بگیرد و ما از این موضوع متأثر شدیم. او تمام صحنه‌های 50- 50 را به سود آرژانتینی‌ها سوت زد و در مجموع به نفع تیم حریف قضاوت می‌کرد.

پولادی در مورد مهار مسی گفت: نمی‌شد او را انفرادی گرفت و ما با توجه به فضاسازی‌هایی که انجام دادیم او را مهار کردیم. کی‌روش پوئن مثبت ما بود و او نشان داد که مربی‌ای است که خیلی از تیم‌ها آرزو دارند او روی نیمکت‌شان بنشیند. کی‌روش در این مسابقه خیلی به ما کمک کرد و اگر هر مربی غیر از او بود شاید نمی‌توانستیم اینگونه بازی کنیم. کی‌روش در بین دو نیمه ما را به این باور رساند که می‌توان حریف را هم شکست دهیم اما امشب دروازه‌بان آرژانتین ستاره بازی بود.

وی در مورد بازی با بوسنی یادآور شد: بوسنی تیم خیلی خوبی است اما آخرین شانس ما نیز محسوب می‌شود و باید آنها را شکست دهیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و حمایت‌هایشان این امر در برزیل محقق شود.

پولادی در پایان در مورد ناداوری در این مسابقه گفت: متأسفانه زحمات ما به هدر رفت اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که مردم از این بازی لذت بردند.

تیموریان: بدشانسی و دروازه‌بان آرژانتین مانع برد ما شدند/ از جان مایه گذاشتیم

آندرانیک تیموریان پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین گفت: بازی خیلی خوبی بود بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و مثل یک مرد بازی کردند. تمامی نفرات یک تیم بودیم، شکست ما مقابل آرژانتین با اختلاف زیادی نبود.

وی افزود: آن‌هایی که می‌گفتند مقابل نیجریه بازی نکردیم امروز توانستیم موقعیت‌های زیادی به وجود بیاوریم و با بدشانسی و عملکرد خوب گلر آرژانتین توپ‌هایمان درون دروازه نرفت.

وی در مورد اینکه داور یک پنالتی ایران را نگرفت، خاطر نشان کرد: واقعا داور یک پنالتی را نگرفت ما تا دقیقه 91 آرژانتین را کنترل کردیم و واقعا عالی بودیم اما متأسفانه توپ به گل رفت.

تیموریان در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند صعود کند، خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم بوسنی را ببریم و به مرحله بعد برویم.

وی در پایان گفت: دو بازی ما در جام جهانی تمام شده و دیگر صحبتی نداریم و باید به مسابقه بعدی امیدوار باشیم.


حسینی: روی یک لحظه غفلت گل خوردیم/پنالتی را می‌گرفت بازی به نفع ایران می‌شد

سید جلال حسینی پس از شکست یک بر صفر مقابل آرژانتین در جمع خبرنگاران گفت: ما کار دفاعی می‌کردیم اما روی ضد حملات هم برنامه داشتیم. بازیکنان ما دوندگی زیادی داشتند و حتی پنالتی ما را داور نگرفت، اگر آن پنالتی اعلام می‌شد بازی قشنگ‌تر و به نفع ما می‌شد.

وی ادامه داد: همه کارشناسان گفتند که آن صحنه پنالتی بوده است، ما می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و روی یک لحظه غفلت گل خوردیم. باخت بدی بود اما با تمام تمرکزمان مقابل آرژانتین بازی کردیم. در نیمه اول هم می‌خواستیم به این تیم گل بزنیم، خود من دو ضربه سر در نیمه اول زدم.

دژاگه: خوش‌شانس بودیم آرژانتین را می‌بردیم/ وقتش است به بوسنی گل بزنیم

اشکان دژاگه در خصوص دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین گفت: فکر کنم در این بازی خوب کار کردیم و به دنیا نشان دادیم که می‌توانیم با تیم‌های بزرگ، خوب بازی کنیم و اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

وی ادامه داد: بر روی خود من هم یک پنالتی صد در صد رخ داد اما به هر حال فوتبال همین است و نمی‌توان بعد از بازی در مورد این قضیه صحبت کرد. ما باید تا بازی با بوسنی استراحت کنیم چرا که هنوز شانس داریم تا به مرحله بعد جام جهانی برویم و اگر جلوی بوسنی همین‌گونه بازی کنیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و به دور بعد جام جهانی برویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: بازی با تیم‌های آمریکای جنوبی سخت است چرا که تیم‌های خوبی هستند اما ما سعی می‌کنیم بهتر از بازی قبل بازی کنیم. به هر حال نباید یادمان برود که تیمی که با آن بازی کردیم آرژانتین بود اما به نظرم مهم این است که خوب بازی کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با این باخت ناامید نشده‌ایم، تصریح کرد: ما هنوز امیدمان را از دست ندادیم اما به هر حال بعد از بازی و باخت کمی ناراحت هستیم اما فوتبال همین است و فکر می‌کنم همه بازیکنان از بازی که ارائه کردند شاد هستند و باید سعی کنند در بازی بعد هم اینطور بازی کنیم تا مردم ایران را شاد کنیم.

دژاگه در مورد اعتراض کی‌روش به داور درباره پنالتی که نگرفتند، گفت: به هر حال آن صحنه پنالتی بود و شاید اگر آن پنالتی گرفته می‌شد و ما از آرژانتین جلو می‌افتادیم کار برای آنها سخت می‌شد اما باید در بازی، بازی خوبی ارائه دهیم و فکر می‌کنم اگر همین طور بازی کنیم می‌توانیم از گروهمان بالا برویم.

وی ادامه داد: در این بازی نه تنها من بلکه قوچان‌نژاد هم شانس گلزنی داشت و شاید اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم گل بزنیم که اگر به گل می‌رسیدیم قطعا بازی عوض می‌شد اما به هر حال فوتبال همین است و فکر می‌کنم دروازه‌بان آنها روز خوبی داشت که توپ‌های ما را گرفت اما ما با آرژانتین بازی کردیم و همه مردم ایران دیدند که جنگیدیم و همه جانمان را برای تیم ملی گذاشتیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص میزان رضایتش از بازی خودش در مقابل آرژانتین خاطر نشان کرد: من بعد از بازی با نیجریه از عملکرد خودم راضی نبودم اما بچه‌ها خوب بازی کردند اما می‌توانیم بهتر باشیم و خود من هم سعی کردیم در بازی امروز بهتر کار کنم تا به تیم کمک کنم و فکر می‌کنم در بازی بعد هم می‌توانیم بهتر باشیم و به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.

وی در پایان گفت: در بازی با بوسنی دیگر وقتش است که گل بزنیم.


صادقی: یک امتیاز شیرین از دستمان رفت/عملکرد داور خوب نبود


امیرحسین صادقی پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی گفت: نمایش بسیار خوبی داشتیم و یک امتیاز شیرین از دستمان در رفت.

وی افزود: توسط یکی از بازیکنان خوب آرژانتین دروازه ما باز شد، ما نه به آرژانتین بلکه به مسی باختیم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سؤال که داور مانع برد ایران شد، خاطر نشان کرد: داور عملکرد بدی داشت البته در جام جهانی هستیم و در لیگ ایران حضور نداریم که شرایط فرق کند. دیگر همه چیز تمام شده، ما یک بر صفر باختیم و به مسابقه با بوسنی امیدواریم.


حقیقی: داور پنالتی ما را نگرفت/ دی‌ماریا وقت تلف می‌کرد

رضا حقیقی پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین در جمع خبرنگاران گفت: شرایط ما خوب بود اما در لحظات پایانی بازیکنان فکر کردند بازی تمام شده است. موقعیت‌های ما اگر از آرژانتین بیشتر نبود ولی خطرناک‌تر بود. همه بازیکنان از شکست حسرت خوردند و ناراحتند. ما می‌توانیم مقابل بوسنی موفق شویم.

وی در مورد پنالتی که داور صربستانی برای ایران نگرفت گفت: من خودم در آن صحنه پشت دروازه بودم و مشغول گرم کردن بودم و صحنه را به خوبی دیدم. مدافع آرژانتینی مرتکب خطا روی دژاگه شد و پنالتی واضحی بود، اما داور تمرکز لازم را نداشت و حتی چند بار توپ به او اصابت کرد که به ضرر ما بود. همه اشتباهاتش به ضرر ایران بود و شاه‌گل اشتباهاتش هم پنالتی بود که نگرفت.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه در نیمه دوم برای برد رفته بودیم گفت: همیشه نیمه اول برای تیم‌هایی که تجربه کمتری دارند سخت‌تر است. در نیمه دوم، با اعتماد به نفس بهتری بازی کردیم، زیرا شرایط برای ما عادی شده بود و می‌توانستیم پیروز شویم و به خودباوری رسیده بودیم. بعد از گل هم دیدید که آرژانتینی‌ها چقدر خوشحالی کردند و همه آنها وارد زمین شدند، حتی دی‌ماریا وقت تلف می‌کرد.

حقیقی در مورد شانس صعود ایران گفت: هنوز برای صعود شانس داریم و البته باید از نظر روحی و روانی و بدنی ریکاوری شویم تا خودمان را برای بازی با بوسنی آماده کنیم.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر