واکنش قطری ها به سقوط تیم پولادی و شجاعی

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0


به گزارش "ورزش سه"، سقوط شحانیه از آنجا برای ما مهم است که دو بازیکن ایرانی، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی در این تیم به فعالیت مشغول بودند. الشحانیه که امسال به لیگ ستارگان صعود کرده بود با استخدام دو بازیکن ایرانی رقابتهای را آغاز کرد اما با گذشت چند هفته شرایط نامناسبی در جدول پیدا کرد و حتی تغییراتی مثل اخراج مربی و حضورلوکابوناچیچ باتجربه هم تغییری در سرنوشت این تیم آبی پوش نداد.
صبح امروز، روزنامه های قطری جلدهای خود را به سقوط شحانیه و بقای الوکره اختصاص داده اند. وکره تیمی باسابقه در فوتبال قطر است و سرانجام با مربی کرواتش در لیگ ماند. آنها که رضا قوچان نژاد را در نیم فصل استخدام کرده بودند با بقا در جدول لیگ سجده شکر به جا آوردند. الوکره دیروز در خانه 2-1 الغرافه را برد تا با شکست الشحانیه در خانه الاهلی با سرمربیگری زلاتکو کرانچار، سقوط تیم شجاعی و پولادی قطعی شود.
آنچه می بینید واکنش روزنامه های قطری به این دو بازی مهم روز گذشته لیگ ستارگان قطر است. لیگی که با ناکامی ستاره های ایرانی به اتمام رسید.

01027218.jpg


01027219.jpg


01027220.jpg


01027228.jpg


کشتي الشحانيه غرق شد
[h=1]واکنش قطری ها به سقوط تیم پولادی و شجاعی[/h]
[h=2]تيم فوتبال الشحانيه قطر در پايان ليگ فوتبال اين کشور به دسته پايين تر سقوط کرد .[/h]
00992209.jpg




 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر