واکنش زلاتان به هم‌بازي شدن با مسي

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0


در روز‌هاي گذشته شايعات زيادي درباره سرنوشت ليونل مسي مطرح شده است. و خيلي‌ها مدعي شدند فوق ستاره آرژانتيني در سال آينده به پاري سن ژرمن مي‌رود زيرا با وجود نيمار عملکرد او در بارسلونا مانند قبل نيست.

به گزارش ايسنا،زلاتان ابراهيموويچ مهاجم سوئدي پاري‌سن ژرمن که يک فصل در کنار ليونل مسي در بارسلونا بازي کرده است درباره شايعات آمدن ليونل مسي به تيم فرانسوي گفت:‌ اگر مسي در بازار نقل و انتقالات باشد، پاري سن ژرمن لحضه‌اي درنگ نخواهد کرد و براي به خدمت گرفتن او اقدام خواهد کرد. خيلي‌ها در پاري سن ژرمن آرزو دارند تا با مسي بازي کنند. بازي کنار ليونل مسي افتخار بزرگي است و حضور او در پاري سن ژرمن مانند يک رويا است.

زلاتان در گفتگو با روزنامه لاپاريسيان در ادامه گفت: من از شرايط او آگاه نيستم. فکر مي‌کنم او در بارسلونا خوشحال است و بارها اين را اعلام کرده است که دوست دارد در بارسلونا بماند. اين جوي که باعث شده را رسانه‌ها درست کردند. مسي بازيکن بزرگي است و به همين خاطر رسانه‌ها دوست دارند تا درباره او گمانه‌زني‌هاز زيادي داشته باشند. مسي تنها جواب اين سوال را مي داند که فصل آينده به فرانسه خواهد آمد يا خير.

پاري سن ژرمن قرار است پنجشنبه اين هفته در ديداري دوستانه در قطر با رئال‌مادريد بازي کنند. اين ديدار مي‌تواند تقابل جالب کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد با شاگردان سابق او و البته تقابل کريستيانو رونالدو و زلاتان ابراهيموويچ باشد.

زلاتان درباره بازي دوستانه با رئال مادريد گفت: احساس خيلي خوبي براي اين بازي دوستانه دارم و منتظرم تا آن شروع شود. اين بازي دوستانه به بازي دوستانه بزرگي براي دو تيم خواهد بود. هر دو تيم در فصل 2014 بازي هاي حساسي در ليگ و ليگ قهرمانان اروپا خواهند داشت. مردم قطر فرصت خوبي خواهند داشت تا اين ديدار را از نزديک تماشا کنند. اين بازي مانند فينال ليگ قهرمانان اروپا است اما خوشبختانه اين بازي يک بازي دوستانه است و من اميدوار هستم که تيم ما برنده اين بازي باشد.

ايبرا در پايان درباره اينکه کدام بازيکن شايسته دربافت توپ طلاي فوتبال جهان است گفت: هم ريبري، هم کريستيانو رونالدو و هم ليونل مسي شايسته دريافت توپ طلاي فوتبال هستند و بايد منتظر ماند و ديد اين جايزه در نهايت به کداميک خواهد رسيد.

کد خبر : 1029299 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/10 11:19


[h=1]واکنش زلاتان به هم‌بازي شدن با مسي[/h]
[h=2]مهاجم سوئدي پاري سن ژرمن به شايعات انتقال مسي به پاري‌سن ژرمن واکنش نشان داد و بازي کنار او را يک افتخار براي خود دانست.[/h]
00945670.jpg


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر