ویژه جام جهانی 2014 واکنش رسانه‌ آرژانتینی به شکست ایران

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:
تیم ملی فوتبال آرژانتین در طول بازی خیلی بهتر از ایران بازی کرد، ایران در نیمه اول به طور مطلق دفاع می کرد اما در نیمه دوم در چند موقعیت بسیار خطرناک ظاهر شد اما این دلیل بر حقانیت ایران در این بازی نیست و هر تیم می تواند حمله کند و صاحب موقعیت شود.نویسنده به پنالتی گرفته نشده اشاره می کند و می نویسد: داور اشتباه کرد و روزنامه های آرژانتینی هم به صورت اغلبی و اکثری بر این نکته صحه می گذارند که آن صحنه مشکوک می توانست یک پنالتی به سود ایران باشد، مدافع آرژانتین به توپ ضربه زد و سپس با ضربه به پای مهاجم ایران او را به زمین انداخت. به هر حال این یک اشتباه داوری بود و دلیل نمی شود حق ایران بدانیم که در این بازی به پیروزی برسد!
623510_522.jpg
اوله در گزارش خود به حواشی بازی دو تیم ایران و آرژانتین اشاره کرده و نوشته است: از چند ماه مانده به جام جهانی ماجرای توهین ایرانیان به لیونل مسی رسانه ای شد و البته بعد از آن شاهد عذرخواهی ایرانیان بودیم. این اتفاقات در دنیای فوتبال می افتد و چندان اهمیت ندارد، بازیکنان حرفه ای این مسائل بیرون از زمین را وارد بازی و رفتار خود نمی کنند.نویسنده به هدایای ایرانیان اشاره کرده و آورده است: ایرانیان زیست توپ را به مسی هدیه دادند، هدایای جالبی هم برای هر سه بازی خود در نظر گرفته اند که بسیار ارزشمند و مهم است. این یک کار زیبا است که هر تیمی در جام جهانی می تواند انجام بدهد تا در آشتی جهانی و نزدیکی فرهنگها تاثیر داشته باشد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر