هواوی p8: کاملا شبیه آیفون 6

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید کیفیت ساخت تلفن همراه هوشمند جدید شرکت هواوی با آیفون ۶ شباهت بسیاری دارد و هدف هوای نیز از ساخت این گوشی رقابت با همین تلفن هوشمند اپل بوده است. قیمت پایین تر و امکانات سیستم عامل اندروید احتمالا شاید بتواند شما را به خرید این گوشی بعنوان جایگزین ارزان قیمتی برای یک آیفون مجاب کند. با امکانات این گوشی آشنا شوید!


Huawei P8 اگرچه یک تلفن همراه چینی الاصل است، اما از نظر ظاهری هیچ از آیفون ۶ کم ندارد. این گوشی آخرین پرچمدار هواوی محسوب میشود و از نظر امکانات و قیمت نیز همانند دیگر گوشی های شرکت هواوی در ضمن داشتن قیمت مناسب از آخرین استاندارد های سخت افزاری نیز بهره میبرد. کیفیت ساخت نسبتا بالا، استحکام و سرعت اجرای اپلیکیشن ها سبب میشود تا بطور حتم نگاهی به این تلفن همراه نیز بیاندازید!



شاید بتوان بزرگترین رقیب هواوی در چین را شیااومی دانست. آرمان های این دو شرکت همانند آرمان های شغلی سایر مردم چین تولید گوشی های ارزان قیمت با قدرت سخت افزاری بالا و کیفیت رقابتی است. این آرمان ها تا جایی در چین بنیادی شده اند که مردم این کشور اغلب از تلفن های ساخته شده توسط این دو شرکت استفاده میکنند. اپل به تازگی پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری خود را به سرتاسر کشور چین گسترش داده است اما به نظر نمیرسد این تلاش اپل از میزان سهم فروش این شرکت ها در بازار های خود چین اندکی کم کرده باشد.



ما پیشتر گوشی های دیگری مانند Galaxy S6 که دارای مشابهت های زیادی با آیفون ۶ بودند را نیز مشاهده کرده ایم. این گوشی تلفن همراه ساخت هواوی نیز به نظر میرسد دارای همان قدرت سخت افزاری باشد. این گوشی دارای یک صفحه Full HD 1080 میباشد که در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و رم ۳ گیگابایتی اش بهترین پردازش را برای شما به ارمغان می آورد. این گوشی ها دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین (برخلاف Galaxy S6) درگاه مموری کارت میباشد. پردازنده اوکتا کور ۲ گیگاهرتزی نیز این تلفن همراه را اداره میکند. این گوشی دارای باتری ۲۶۸۰ میلی آمپر ساعتی میباشد و قطرش نیز ۶.۴ میلیمتر است. این گوشی با آخرین ورژن اندروید لالیپاپ به دست کاربران چینی خواهد رسید که البته دارای ظاهری بسیار مشابه آیفون با ساختار متریالی اندروید میباشد. شایان ذکر است که این گوشی برخلاف رقیبانش فاقد اسکنر اثر انگشت میباشد. این گوشی پس از ورود به بازار آمریکا احتمالا حدود ۲۲۵ دلار قیمت خواهد داشت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر