هواشناس هوشمند+تصاویر

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


طراحان آمریکایی یک هواشناس کوچک به شکل یک ابر، سبک و قابل حمل به نام CliMate طراحی کرده‌اند.

این دستگاه کوچک به WIFI متصل می‌شود و از طریق بلوتوث به iOS و آندروید با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار می‌کند؛ با فعال کردن بلوتوث ردگیر به ایستگاه هواشناسی متصل می‌شود و هر 5 دقیقه، داده‌ها بر روی دستگاه نشان داده می‌شود؛ ضمن اینکه بی‌سیم است و اطلاعات را خیلی سریع به کاربر می‌دهد و راه اندازی نرم افزار آن بر روی گوشی بسیار آسان است.



از طریق این هواشناس کوچک می‌توان اندازه رطوبت، دمای هوا و اشعه ماوراء بنفش را متوجه شد؛ دارای یک باتری است که عمر آن ۶ ماه است.

این هواشناس در حال حاضر در ۶ رنگ شامل سبز، زرد، قرمز، آبی، سیاه و سفید موجود است؛ دارای یک بند بوده که می‌توان به هر جا مانند دستگیره در، بند کیف یا دستبند آویزان کرد؛ این دستگاه را می‌توان در اتاق نوزاد، ماشین، داخل کیف و داخل گلدان و هرجا آویزان کرد.

برای بیرون رفتن از خانه می‌توان اطلاعات شخصی را از روی نرم افزار گوشی انتخاب کرد تا در صورت شدت آفتاب یا باریدن باران از طریق گوشی به کاربر هشدار دهد؛ CliMate، آب و هوایی که موجب آلرژی و بیماری شخص شود را بر روی گوشی اطلاع می‌دهد.





 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر