هنرمند ایرانی با لباس ایرانی

alijenab

New member
2014-12-10
42
17
0
طهران
از منظر یونگ روانشناس سوییسی ،بازیگر تنها اسطوره عصر حاضره،کسی که به کمک تصویر ،الگوی یک جامعه میشه.پس بی دلیل نیست که برندهای معروف جهان از بازیگران بین المللی برای معرفی کالای خودشون استفاده میکنند.
[h=3]آنا ثانی Anna sani[/h] پس پوشش بازیگر به عنوان یک الگوی جامعه ،نکته ای مهم و اساسی است.
یکی از مهم ترین اتفاقات سینمایی،فرش قرمزه فیلم ها و جشنواره های مختلف است و وقتی بازیگر روی این فرش پا می زاره ،میشه ستاره جمع و تمام نگاه ها ولنزهای دوربین رو به سمت خودش می کشونه پس علاوه بر رفتار درست باید لباس مناسب و زیبایی به تن داشته باشه.
چیزی که بازیگران ایرانی کمتر بهش توجه میکنند ولی هنوز لباس زیبای لیلا حاتمی در جشنواره کن ۲۰۱۲ و لباس زیبای مریلا زارعی در جشنواره فجر ۹۲ رو به خاطر داریم.
لباس زیبا و شیک خانم مریلا زارعی در جشنواره فیلم فجر ۹۲ و هم چنین جشنواره آسیاپاسیفیک ۲۰۱۴ هر دو طراحی خانم “آنا ثانی” طراح خوب کشورمون بودند.
لباس اولی که در جشنواره فجر دیدیم لباسی بود بلند از جنس مخمل و به رنگ آبی فیروزه ای، رنگی محبوب در هنر ایرانی و اسلامی .
مریلا_زارعی_جشنواره_فجر.jpg

هم جنس مخمل و هم رنگ آبی فیروزه ای گزینه های مناسبی برای مجالس رسمیه.
لباسی که در عین سادگی بسیار شیک بود و طرح های اسلیمی پایین لباس و سر آستین ها خودشون رو به خوبی توی سادگی لباس نشون دادند.

مریلا_زارعی.jpg

لباس دومی که در جشنواره آساپاسیفیک دیدیم لباسی بود باز هم از خانواده رنگ آبی ولی این بار لاجوردی .نکته جذاب این لباس کتش بود که به نقل از خبرگزاری ایسنا طرحش تلفیقی از نقش و نگار فرش ایرانی و معماری ایرانی- اسلامی بود.
چیزی که در زمینه کار میبینیم اشکال هندسی برگرفته از معماری ایرانی است و برای زنانه تر شدنش طراح به زیبایی نقش گل های قالی رو روی کت گلدوزی کرده است.

مریلا_زارعی_آسیا-پاسیفیک.jpg

از نکات قابل توجه لباس خانم زارعی در این جشنواره ،تولید پارچه با این طرح خاص به دست خانم “آنا ثانی” و همکارانشون و هم چنین طراحی و تولید کیف و کفششون به دست شرکت تولید چرم “عالی خان” است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر