همسر فردوس کاویانی: خوشبختانه خطر رفع شده است

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


فردوس کاویانی بازیگر بااخلاق و به شدت کم حاشیه سینما و تلویزیون چندی قبل به دلیل پاره ای مشکلات جسمی روانه بیمارستان شد. همسر این بازیگر با مساعد خواندن حال فعلی کاویانی گفت: خوشبختانه خطر رفع شده و ایشان در خانه در حال استراحت هستند.


همسر کاویانی با بیان اینکه به توصیه پزشک معالج، همسرش باید مدتی را در خانه بستری باشد ادامه داد: به هر حال تا پیدا کردن سلامتی جسمی یکی دو ماهی را باید استراحت کامل داشته باشند و بعد از آن هم با تشخیص پزشکان جلوی دوربین خواهند رفت.


او افزود: فردوس بخش عمده زندگی خود را بر روی فعالیت بازیگری گذاشت و معمولا در دریافت دستمزد هم آدم صبوری بود؛ نتیجه این فعالیت بی منت هم این است که همچنان در خانه اجاره ای ساکن هستیم!


همسر کاویانی با اشاره به اینکه در مدتی که همسرش در خانه بستری است هیچ کدام از مسئولان به عیادتش نیامده اند خاطرنشان ساخت: هیچ کدام از مسئولان سینمایی یا مقامات ارشاد حتی یک تماس تلفنی با من نگرفته اند که حال همسرم را بپرسند.


وی ادامه داد: البته دوستان و آشنایان در این مدت ما را شرمنده خود کرده اند بخصوص مخاطبان کارهای همسرم که در این سالها هیچ گاه او را تنها نگذاشته اند.
فردوس کاویانی که متولد 1320 کرمان است طی سالها فعالیت بازیگری خود در سینما و تلویزیون یادگارهایی چون "اجاره نشینها"، "سگ کشی"، "بانو"، "سایه خیال" و "خانه سبز" را به جای گذاشته است. (میزان)
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر