هفت اشتباه رايج مصرف كنندگان ايراني هنگام خريد دستگاه هاي تصفيه آب

sarasaeedifar

New member
2016-02-07
7
0
0
tehran
امروزه افزايش املاح و آلودگي هاي آب تحت تاثير عواملي چون افزايش جمعيت ، افزايش آلاينده هاي صنعتي ، فرسوده بودن سيستم هاي انتقال آب شهري و بعضاً بيماري هاي عفوني مردم را آگاهانه و منطقاً به سمت دستگاه های خانگی کشانده است و در این میان هم گروهی سود جو با واردات بی رویه قطعات و دستگاه های تصفیه آب بی کیفیت و بدون استاندارد سعی در ماهی گرفتن از این آب گل آلود دارند.

حال در این میان وظيفه فروشندگان آگاه است كه برای حفظ سلامتی مردم به آنها در خصوص دستگاه های استاندارد و با کیفیت اطلاع رسانی نموده و آنها را از لزوم تعویض به موقع فیلترها و استفاده از فیلترهای استاندارد که ضامن سلامتی شان است آگاه کنند.

در اين متن مختصراً به هفت اشتباه رايج خريداران در ايران اشاره ميكنم
دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا در محل مصرف آب شرب مانند آشپزخانه ، آبدارخانه ، آبخوری و ورودی انواع آبسردکن ها و یخچال ها نصب شده و توسط شیری مجزا مورد استفاده قرار می گیرد. خانگی واترپرو دارای انواع مختلفی از لحاظ سیستم تصفیه می باشند که هر کدام از آنها دقتی متفاوت دارند. بدین ترتیب هر مصرف کننده می تواند با توجه به کیفیت آب در دسترس، مدل دستگاه تصفیه آب خانگی خود را انتخاب نماید.تفاوت عمده مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی در سیستم تصفیه ، دقت ، تعداد و نوع فیلترها ، محل نصب و امکانات دستگاه می باشد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر