هدایای تبلیغاتی و ابزارهای فناوری

monamadahi69

New member
2016-07-12
1
0
0
امروز طیف گسترده ای از افراد جامعه به سمت دنیای مجازی و فناوری اطلاعات گرایش دارند و خاص می تواند نقش مهمی در زندگی آنان نیز ایفا کند، محصولات و همچون :

باتری های سیار ( )
حافظه های همراه ( )
اسپیکرهای کوچک
یو اس بی هاپ
موس و کیبرد
موس پد
و…

با قیمت مناسب در تعداد بالا ، کاربرد بسزایی دارند و اغلب نام تجاری برند حک شده بروی محصول را به کاربر یادآوری می کنند . فلش مموری ها بسیار پرکاربرد هستند و از این رو از فلش مموری تبلیغاتی می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع اشاره کرد که کاربران در مقایسه با دیگر کشش بیشتری به سمت آن دارند . انواع فلش مموری های موجود در بازار تبلیغات در ظرفیت های مختلفی ارائه میشوند تا کارفرما بنا به توان مالی و تعداد هدیه گیرندگان انتخاب مناسبی داشته باشد . به عنوان مثال شاهد حضور فلش مموری با ظرفیت ۱ گیگا بایت تا ۳۲ و حتی ۶۴ گیگا بایت هستیم در اینگونه هدایا هستیم که با بدنه فلزی یا با جلد چرمی یا پلاستیکی و حتی برخی با بدنه چوبی ارائه می شوند . علاوه بر این از حالت کارتی این حافظه ها می توان بهره برد و در دو طرف کارت تبلیفات چاپی داشت . پاور بانک ها نیز که چند سالی است وارد دنیای فناوری شده اند جزو پر طرفدارترین هدایا محسوب می شوند . حتما برای شما نیز پیش آمده که شارژ تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما تمام شده است و در عین حال کاری ضروری نیز دارید . حال چه چیز بهتر از پاور بانکی که هفته پیش در سمیناری از یک شرکت به عنوان دریافت کرده اید . پاور بانک ها نیز بر حسب ظرفیت شارژدهی خود در میلی آمپر های گوناگونی عرضه می شوند .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر