نگاهی به مشخصات ، ویژگی ها و طراحی احتمالی گلکسی نوت ۵ سامسونگ

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
با اینکه هنوز چیزی از معرفی گلکسی نوت ۴ سامسونگ نگذشته و مدت زمان بسیاری تا معرفی گلکسی نوت ۵ باقی مانده است ، اما گمانه زنی ها و شایعات پیرامون این محصول سامسونگ در فضای مجازی از همین حالا آغاز شده است.


سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۴ اج و همچنین گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج ، ثابت کرد که حرف های جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند برای گفتن دارد.در واقع اینگونه می توان گفت که ارائه محصولات نوآورانه ای همچون گلکسی نوت ۴ اج و گلکسی اس ۶ اج باعث امیدواری طرفداران این شرکت و همچنین افزایش بیش از پیش توجه ها به صنعت موبایل سامسونگ شده است.حتی دیروز در خبر ها داشتیم که سامسونگ سال ۲۰۱۶ یک گوشی کاملا منعطف معرفی خواهد کرد.


پس چیز عجیبی نیست که گمانه زنی ها برای Galaxy Note 5 سامسونگ به این زودی آغاز گردد.تمام شایعات طبق انتظاری که داریم به این موضوع تاکید دارند که نوت ۵ خیلی بهتر از نوت ۴ خواهد بود. به خصوص در زمینه باتری گفته می شود که نوت ۵ یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در خود می بیند، این در حالی است که نوت ۴ باتری ای ۳۲۲۰ میلی آمپری دارد.


در زمینه پردازنده اگرچه تصور می کنیم که استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ چندان جذاب نباشد اما احتمال اینکه این پردازنده در نوت ۵ وجود داشته باشد زیاد است.علاوه بر این نوت ۵ بنابر آخرین گزارش ها و شایعات رم ۴ گیگابایتی داشته در حالی که حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است.همچنین پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.صفحه نمایش نوت ۵ با توجه به این شایعات ۵.۹ اینچی خواهد بود و کیفیت ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل خواهد داشت. دوربین نوت ۵ نیز کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.


از مشخصات فنی گه گذر کنیم ، احتمالا سامسونگ در طراحی گلکسی نوت ۵ هم ما را شگفت زده خواهد کرد.ورود این شرکت به عرضه گوشی هایی با صفحه نمایش غیر متعارف ( خمیده ) و همچنین تغییر در رویه همیشگی استفاده از پلاستیک در بدنه پرچم داران ، بسیار بیشتر از گذشته ما را چشم انتظار محصولات جدید این شرکت از جمله گلکسی نوت ۵ کرده است.


به هر حال تمام موارد بیان شده در این مطلب فعلا در حد شایعه و گمانه زنی است و هنوز مشخص نیست با چه محصولی روبرو خواهیم شد.اما بدون شک ، این نوآوری های سامسونگی باعث خواهد شد تا رقبای سرسخت آن هم به فکر تغییر و تحولات اساسی و ارائه محصولاتی نوآورانه از خود باشند.پس انظار داریم تا پایان سال میلادی جاری و همچنین سال ۲۰۱۶ شاهد محصولاتی متفاوت و جذاب از سوی کمپانی های مختلف باشیم.
نظر شما درباره گلکی نوت ۵ و در کل گوشی های آینده کمپانی سامسونگ چیست ؟ آیا شرکت های بزرگی همچون اپل احساس خطر می کنند ؟



در انتهای مطلب شما را به دیدن یک طرح مفهومی از Galaxy Note 5 سامسونگ دعوت می کنیم :









 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر