نگاهی به اجزای داخلی آیفون های نسل ششم اپل

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


نگاهی دقیق به جزییات موجود در سخت افزار بکار رفته در آیفون های نسل ششم اپل داریم. شاید به علت امتنا کردن اپل در ارائه جزییات سخت افزاری بتوان با نگاه دقیق تر به سخت افزار بهتر در هنگام خرید آیفون تصمیم گیری کرد. با ما همراه باشید!


باتری:


- آیفون 6 پلاس: آیفون 6 پلاس دارای یک باتری 2915 میلی آمپر ساعتی است که تقریبا دارای دو برابر ظرفیت باتری 5 اس میباشد. این ظرفیت بالای باتری آینده نگری اپل را نشان میدهد زیرا در اغلب موارد اپل و دستگاه های تولیدی این شرکت نیازی به باتری های پر ظرفیت ندارد.


- آیفون 6: این گوشی دارای یک باتری 1810 میلی آمپر ساعتی است که دارای ظرفیت و توانی تقریبا مشابه 5 اس است که بزرگ بودن صفحه در اینجا ممکن است سبب کاهش پوشش دهی زمانی باتری بر روی آیفون 6 نسبت به 5 اس شود. باتری این گوشی تقریبا نصف 6 پلاس دوام می اورد و در سایت اپل نیز این حقیقت ذکر شده است.


پردازنده:


- در ناحیه پردازنده شاهد ارتقای سی پی یو به نسل A8 و اضافه شدن چیپ پردازنده حرکتی M8 هستیم که در هنگام ایجاد تماس با پردازنده وایرلس Qualcomm MDM9625M LTE ادغام میشود. این جزییات در هر دو گوشی مشابه اند. اما باید توجه کرد که قدرت پردازش سی پی یو در تست ها احتمالا بر روی 6 معمولی اعداد بهتری را نشان خواهند داد زیرا این سی پی یو باید پیکسل های کمتری را بر روی صفحه نمایش پوشش دهد.


بدنه:


- در ضمن اگر به دنبال جذابیت و داشتن کوچکترین و نازک ترین گوشی تلفن همراه هستید باید توجه کنید که بهترین انتخاب شما 6 است، نه 6 پلاس زیرا از ضخامت کمتری برخوردار است. در ضمن باید توجه داشت که انجام پرداخت ها از طریق NFC هنوز در محیط اپلیکیشن ها صورت نمیگیرد و منحصر به شرکت های طرف قرار داد با اپل است که ا سرویس Apple Pay پشتیبانی میکنند.


- متاسفانه بر خلاف شایعات بسیاری که در باره افزایش استحکام پنل صفحه نمایش اپل گسترش یافته بود، شیشه صفحه نمایش آیفون به علت مشکلات فنی استفاده از یاقتوت به این جنس پر دوام ارتقا پیدا نکرد لذا از بیشتر جهات آیفون های 6 و 6 پلاس مشابه هم هستند. البته باید توجه داشت که لرشگیر اپتیکال موجود در دوربین آیفون های 6 پلاس از بهترین ها در نوع خود محسوب میشود که لرزش دست را حتی در هنگا گرفتن ویدیو میگیرد و بهترین نتیجه را تحویل کاربر میدهد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر