آخرین های موبایل نقد و برسی گوشی موبایل ال جی جی 2 | lg g2

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر

مشخصات کلی:
یک سیم کارته - وزن : 143 گرم - مناسب برای عکاسی
پردازنده:Qualcomm Snapdragon 800 Chipset Quad-Core Krait 400 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع True HD-IPS + LCD - سایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1080 - تراکم پیکسلی: 424 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت
شبکه های ارتباطی:3G - 4G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث
دوربین:13.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو - قطب نما - باتری 3000 میلی آمپر ساعتی



مشخصات کلی
تعداد سیم کارتیک سیم کارته
ابعاد138.5 × 71 × 8.9 میلی متر
وزن143 گرم
پردازنده
چیپ ستQualcomm Snapdragon 800 Chipset
مدل پردازندهQuad-Core Krait 400 CPU
سرعت پردازنده2.26 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکیAdreno 330
صفحه نمایش
صفحه نمایش رنگی
yes.png
صفحه نمایش لمسی
yes.png
نوع صفحه نمایش اصلیخازنی از نوع True HD -IPS + LCD
تکنولوژی صفحه نمایشIPS
اندازه صفحه نمایش اصلی5.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش اصلی1920 × 1080
تراکم پیکسلی صفحه نمایش424 پیکسل بر اینچ
تعداد رنگ صفحه نمایش اصلی16 میلیون رنگ
قابلیت های صفحه نمایشصفحه نمایش لمسی خازنی از نوع True HD IPS Plus LCD ، قابلیت دریافت چندین لمس همزمان، دارای روکش محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 3
حافظه
حافظه داخلی16384 مگابایت
حافظه RAM2048 مگابایت
قابلیت نصب کارت حافظه
no.png
شبکه های ارتباطی
باند شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G
yes.png
باند شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
توضیحات 3GHSDPA , 42 Mbps; HSUPA , 5.76 Mbps
4G
yes.png
باند شبکه 4GLTE 900 / 1800 / 2100 / 2600 / 850
توضیحات 4GLTE , Cat3, 50 Mbps UL, 100 Mbps DL
GPRS
yes.png
توضیحات GPRSClass 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps
Wi-Fi
yes.png
توضیحات Wi-FiWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA , Wi-Fi hotspot
GPS
yes.png
توضیحات GPSA-GPS به همراه GLONASS
Edge
yes.png
توضیحات EdgeClass 12
NFC
yes.png
بلوتوث
yes.png
نسخه بلوتوثنسخه‌ی 4.0 به همراه A2DP
USB
yes.png
نسخه USB(Micro USB (MHL نسخه‌ی 2
دوربین
دوربین
yes.png
کیفیت دوربین13.0 مگاپیکسل
دوربین مکالمه ویدئویی
yes.png
توضیحات دوربین مکالمه ویدئوییدوربین دوم با کیفیت 2.1 مگاپیکسل
قابلیت فیلمبرداری
yes.png
ابعاد فیلمFull HD 1080p 1920 × 1080
سرعت فیلمبرداری60 فریم بر ثانیه
توضیحات فیلمقابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD در ابعاد 1080 × 1920 پیکسل و با سرعت‌‌ 30 فریم بر ثانیه
فوکوس اتوماتیک
yes.png
فلاش
yes.png
نوع فلاشLED
سایر قابلیت های دوربینمجهز به لرزشگیر دست اپتیک (Optical Image Stabilization)
دارای قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)
قابلیت ثبت موقعیت مکانی و زمانی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده بر روی آن‌ها (Geo-Tagging)
قابلیت عکاسی HDR
صدا
مشخصات بلندگوهاDolby mobile sound enhancement
فیش 3.5 میلیمتری صدا
yes.png
نوع زنگMP3 , WAV
تماس ها
دفترچه تلفن
yes.png
توضیحات دفترچه تلفنتعداد بی‌نهایت ورودی و فیلد به همراه تصویر برای دفترچه تلفن
اطلاعات تماس ها
yes.png
مشخصات اطلاعات تماس هاتعداد بی‌نهایت رکورد برای اطلاعات تماس‌ها
امکانات نرم افزاری
سیستم عاملAndroid
نسخه سیستم عامل4.2 Jelly Bean
جاوا
yes.png
مایکروسافت آفیس
yes.png
PDF
yes.png
sms
yes.png
mms
yes.png
ایمیل
yes.png
Push Email
yes.png
Instant Messaging
yes.png
مرورگر وبHTML5
پخش موسیقی
yes.png
فرمت موسیقیMP3, WMA, WAV, FLAC, eAAC+, AC3
پخش ویدئو
yes.png
فرمت پخش ویدئوMP4, H.264, H.263, WMV, DviX
ضبط صدا
yes.png
بازیدارد؛ با قابلیت دانلود
سایر مشخصات
رادیو
yes.png
توضیحات رادیورادیو FM استریو با RDS
هندزفری
yes.png
قطب نما
yes.png
حسگر هاحسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor for Auto Turn-Off)
حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate)
فرمان صوتی
yes.png
نوع باتریباتری لیتیوم پلیمری استاندارد
ظرفیت باتری3000میلی آمپر ساعتی
سایر قابلیت هافقط از سیم کارت های میکرو (MicroSIM) پشتیبانی می کند
دارای فناوری DLNA
قابلیت از بین بردن نویز و سر و صداهای اضافی با استفاده از میکروفن اختصاصی برای مکالمه‌ای بهتر (Active Noise Cancellation with Dedicated Mic)
SNS integration
دارای برنامه ویرایش عکس (Photo Editor)
قابلیت نمایش و ویرایش مستندات (Document Editor)
دارای سازمان دهنده (Organizer)
اقلام همراه گوشیباتری یون لیتیوم استاندارد
شارژر
کابل USB
دفترچه راهنما





 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
LG G2
ال جی در طی کنفرانسی رسمی خود در تاریخ 8 آگوست 2013، از اسمارت فون جدیدش تحت عنوان G2 رونمایی کرد. پرچم‌داری که از مدت‌ها قبل حواشی و شایعات زیادی پیرامون آن وجود داشت و بسیاری آن را شانس ال جی برای بازگشت به عرصه رقابت با بزرگان می‌دانستند. حال، پس از عرضه رسمی این گوشی و ورود آن به ایران، میزبان آن در دیجی کالا بودیم و قصد داریم به بررسی این گوشی که پرچم دار ال جی تا پایان سال 2013 محسوب می‌گردد بپردازیم. پس با ما در نقد و بررسی LG G2 همراه شوید.






خوب از آنجایی که می‌توانیم این گوشی را قدرتمندترین گوشی تولید شده تا به این تاریخ یعنی اواسط مهر ماه سال 92 بدانیم، بررسی آن‌را از سخت افزار و قدرت سخت افزاری گوشی آغاز می‌کنیم. ال جی در پرچم دار خود از جدیدترین و قوی‌ترین چیپست ساخت کمپانی Qualcomm یعنی Snapdragon 800 بهره برده که شامل یک پردازنده 4 هسته ای Krait 400 با فرکانس 2.26 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 330 می‌شود.






این ترکیب، بهترین ترکیب موجود بر روی گوشی‌ها تا امروز است که البته مشابه آن با فرکانس متفاوت پردازنده را در گوشی‌هایی همچون Sony Xperia Z1، Sony Xperia Z Ultra و Samsung Galaxy Note 3 هم دیده‌ایم. البته، رم این گوشی 2 گیگ است که فقط در نوت 3، شاهد حضور 3 گیگابایت حافظه رم هستیم. با وجود سخت افزار های مشابه بر روی گوشی‌ها، بالطبع عملکرد سخت افزاری مشابهی را هم از همه آن‌ها شاهد بودیم که تفاوت آن‌ها بسیار اندک و قابل چشم پوشیست.
می‌توان گفت که ال جی برای تولید این گوشی سنگ تمام گذاشته و از نظر قدرتی، یک گوشی قدر قدرت را روانه بازار نموده که پرچم دار شایسته ای برای این کمپانی محسوب می‌گردد. با وجود همچنین سخت افزاری، می‌توانید با خیال راحت، از همه امکانات سیستم عامل اندروید و تمام بازی‌هایی که تا به حال برای آن تولید شده لذت ببرید و مطمئن باشید که G2، هیچ‌وقت شما را نا امید نخواهد نمود. اما متاسفانه این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی تولید شده که کاربر باید به همین میزان قناعت نماید که البته حتی این میزان هم در دسترس کاربر نیست و در مدل 16 گیگ، کمتر از 11 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد.
خوشبختانه G2، امکان مناسبی را برای مرور صفحات اینترنت فراهم نموده. این گوشی از شبکه های 3G و 4G پشتیبانی می‌نماید که البته برای یک گوشی در این سطح، اتفاق متداولیست. برای کاربران داخل ایران هم که غالبا از Wi-Fi یا GPRS و Edge استفاده می‌نمایند، این گوشی برترین عملکرد ممکن را داراست. در ضمن، قابلیت‌هایی همچون بلوتوث، NFC، DLNA و سنسور مادون قرمز هم برای تبادل اطلاعات بین این دستگاه با دیگر گجت ها تعبیه شده که بسیار کاربردیست.


اما بعد از همه این‌ها، می‌خواهیم در مورد صفحه نمایش گوشی صحبت نماییم. G2 میزبان یک نمایشگر 5.2 اینچی از نوع True HD-IPS و با کیفیت Full HD است.




روشنایی 450 نیت و تراکم 424 پیکسلی از دیگر مشخصه های این نمایشگر هستند. بنا بر اعلام ال جی در این نمایشگر از Graphic Ram یا GRAM نیز استفاده شده است که موجب کاهش مصرف انرژی در هنگام کاربری آن می‌شود. در پوشش این نمایشگر نیز ال جی از گوریلا گلاس 3 استفاده کرده است. این صفحه نمایش، یکی از مزایای گوشی جدید ال جی محسوب می‌گردد که شاید باعث توفیق آن شود. در ضمن، بر خلاف SuperAMOLED ها که رنگ‌ها را مقداری بزرگ نمایی شده تولید نموده نمایش می‌دهند، صفحه نمایش G2 رنگ‌هایی کاملا واقعی و طبیعی را به نمایش می‌گذارد.






بعد از نگاه به صفحه نمایش، به راحتی می‌توان متوجه وضوح عالی تصاویر و رنگ‌های چشم نواز تولید شده گشت که به لطف تراکم پیکسلی بالای آن، بسیار هم شارپ است. اما روشنایی صفحه نمایش چندان قابل توجه نیست و اگر آن‌را در کنار گوشی‌های سامسونگ مخصوصا نوت 3 نگاه کنید، احساس می‌کنید که نور صفحه بسیار کمتر است که درست هم هست. اما به حدی هست که برای کار با گوشی در زیر نور مستقیم مشکلی بوجود نیاید. خوشبختانه، عملکرد صفحه در زوایای مختلف هم کاهش ندارد که از یک صفحه نمایش با پنل IPS، غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. مورد دیگری که باعث خوشحالی ما شد، استعداد کم صفحه نمایش در جذب اثر انگشت بود، طوری که بعد از چند روز کار با گوشی، احساس نیاز به تمیز نمودن صفحه ننمودیم. در کل، صفحه نمایش G2 را یکی از موارد دوست داشتنی آن میدانیم که ما را شیفته خود نمود، با اینکه در مقایسه با SuperAMOLED ها حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما به تنهایی این صفحه نمایش کاملا کاربر را راضی خواهد نمود.


نسخه 4.2.2 از سیستم عامل اندروید، سیستم عامل منتخب ال جی برای این گوشی است که از ابتدا بر روی آن قرار دارد. همچنین، رابط کاربری Optimus UI هم بر روی گوشی قرار دارد که رابطی سبک و ساده به شمار می‌رود. اما LG رابط کاربری خود را تغییرات زیادی داده و امکانات بسیاری را بر روی این گوشی قرار داده که سعی می‌کنیم به همه آن‌ها بپردازیم.
ابتدای به امر، برای باز کردن قفل صفحه نمایش یک افکت زیبا شبیه به یک الماس وجود دارد که با کشیدن انگشت، الماس بزرگ‌تر می‌شود تا کل صفحه را در بر گیرد و قفل باز شود.






در ضمن، این افکت را می‌توان تغییر داد و از 4 افکت دیگر هم استفاده کرد که آن‌ها هم زیبا هستند. اما قابلیتی که بر روی گوشی‌های نوکیا همه دیده بودیم بر روی این گوشی قرار دارد، که طبق آن می‌توانید با دو بار ضربه آهسته و پیوسته بر روی صفحه نمایش، آن‌را روشن نمایید.
امکان استفاده از حالت مهمان هم بر روی گوشی وجود دارد، بدین صورت که می‌توانید با قرار دادن یک پترن خاص برای این حالت و کشیدن آن، به صفحه مهمان گوشی وارد شوید و در آن فقط تعدادی از برنامه‌ها را برای استفاده یا نمایش نشان دهید.






برای برگشتن به صفحه خود کافیست یک‌بار دیگر گوشی را قفل نمایید و با پترن شخصی خود آن‌را باز کنید. این حالت برای شما می‌تواند بسیار کاربردی باشد، زمانی که بخواهید گوشیتان را برای استفاده یا بازی کردن در اختیار کودکان یا دوستانتان قرار دهید و مایل به استفاده آن‌ها از صفحه شخصیتان نیستید.
خوب G2 هم یکی دیگر از گوشی هاییست که کلید های کنترلی اندروید را در دل صفحه نمایش جای داده است، و البته چون مقداری هم آن‌ها را بزرگ طراحی نموده‌اند، مقداری از فضای صفحه نمایش را اشغال نموده که می‌توان گفت صفحه نمایش این گوشی در واقع چیزی حدود 5 اینچ است.
امکان تغییر سایز ویجت ها هم وجود دارد و می‌توانید آن‌ها را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنیدQuick Memo هم که با عملکرد خوبش وجود دارد و به شما امکان گرفتن اسکرین شات در هر جا و نوت برداری بر روی آن‌را می‌دهد.
یک قابلیت خوب دیگر که ال جی بر روی گوشی قرار داده، Slide Aside نام دارد. با کشیدن سه انگشتتان بر روی صفحه نمایش به سمت چپ، در هر برنامه ای که باشید، برنامه به صورت باز مخفی می‌گردد و آماده است که با کشیدن سه انگشت از چپ به راست، برنامه های مخفی شده را ببینید و استفاده نمایید، که البته این قابلیت حافظه رم را بیشتر اشغال می‌نماید، ولی بسیار کاربر دیست.






Q Slide هم که در واقع همان Small Apps در گوشی‌های سونیست که می‌توانید تعدادی از برنامه‌ها را در حین استفاده از دیگر برنامه‌ها، باز نموده استفاده کنید.
نوار Notification هم که همانند دیگر گوشی‌های سطح بالا، پر است از میانبر به بخش‌ها و امکانات مختلف گوشی که کار را بسیار راحت می‌نماید.


قابلیت‌های Smart Screen و Smart Video دقیقا مدل کپی شده Smart Stay و Smart Pause از گوشی‌های سامسونگ هستند. به هر حال، این اولین موردی نیست که ال جی از همتای خود یعنی سامسونگ کپی می‌کند و به کرات تقلید های آشکار این کمپانی را دیده بودیم.






بر طبق این قابلیت‌ها، تا زمانی که دوربین جلوی گوشی صورت کاربر را شناسایی نماید، صفحه نمایش خاموش نمی‌شود و همین طور، در هنگام پخش ویدئو هم تا صورت کاربر برگردانده شود، ویدئو استپ می‌گردد. به هر حال، این قابلیت‌ها در سامسونگ هم چندان کارایی نداشتند.
قابلیت Quiet Mode هم عملکردی شبیه به Do Not Disturb در دستگاه های اپل دارد که می‌توان تماس‌های ورودی را مدیریت نمود.






نهایتا قابلیت One Handded Operation، به کاربر امکان تغییر منوها در هنگام تماس یا ارسال پیامک را می‌دهد که باعث می‌گردد کار با یک دست با گوشی به مراتب راحت‌تر گردد.
در کل، از نظر امکانات نرم افزاری، با یکی از غنی‌ترین گوشی‌های LG آشنا شدیم که کارکرد خوبی دارد، با اینکه کماکان در این زمینه، از هم‌وطنش سامسونگ هنوز عقب است.




اما یکی دیگر از موارد عالی این گوشی، شارژ دهی باتری آن است. باتری این گوشی یک باتری لیتیوم پلیمری 3000 میلی آمپر ساعتیست که عملکرد فوق‌العاده ای را از خود به جای می‌گذارد. با یک مرتبه شارژ گوشی، به راحتی بیش از 1.5 روز با آن می‌توان کار نمود. جالب است که ما صبح گوشی را شارژ نمودیم و پس از یک روز کامل کار با گوشی و انواع تست‌ها، در پایان روز و اواخر شب، هنوز حدود 20 درصد از شارژ گوشی باقی مانده بود که ما را شگفت زده نمود. در واقع، می‌توان عملکرد باتری این گوشی را در بین رقبایش، بی همتا ارزیابی نمود.


اما برسیم به طراحی عجیب و منحصر به فرد این گوشی. اولین موردی که با دیدن گوشی به چشم می‌آید، لبه های بسیار باریک دور صفحه نمایش است. طراحی این گوشی شباهت زیادی به همتایش Optimus G Pro دارد که با وجود قاب باریک اطراف صفحه نمایش، کاربران را به تحسین کمپانی ال جی وا میدارد. با وجود این لبه باریک، G2 یک گوشی خوش دست در بین گوشی‌های بزرگ‌تر از 5 اینچ بازار محسوب می‌گردد. در ضمن، وجود انحنا در محل تلاقی صفحه نمایش و لبه‌ها، حس امنیت بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌نماید. در قسمت پایین صفحه نمایش لوگوی LG قرار دارد و بالای آن هم بلندگو، دوربین و سنسورها جای داده شده‌اند. بر روی لبه های گوشی شکاف یا کلیدی وجود ندارد و فقط شکاف سیم کارت قرار گرفته که البته آن هم تا حدودی مخفیست. البته، لبه پایینی میزبان دو بلندگو و جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه microUSB است.






خوب اینکه در اطراف گوشی هیچ کلیدی وجود ندارد به این علت است که ال جی در یک نو آوری عجیب، کلید های پاور و کنترل صدا را در قسمت زیرین دوربین و بر روی قاب پشتی تعبیه نموده است.


خوب این یک نو آوری محسوب می‌گردد، اما باید ببینیم آیا یک نو آوری مفید است یا یک نو آوری اعصاب خورد کن؟
به هر حال تقریبا همه کاربران به خاموش کردن گوشی از روی لبه راست یا بالایی دستگاه عادت کرده‌اند، حال ال جی می‌خواهد یک تنه این عادت را در کاربران تغییر دهد. راستش را بخواهید، با چند روز کار کردن با گوشی هم ما چندان به این موضوع عادت نکردیم، شاید اگر 1 ماه از گوشی استفاده کنید نا خود آگاه به وجود کلید پاور در پشت عادت کنید، اما در مدت زمان کم هرگز. ضمن اینکه، وقتی هم که به این محل قرار گیری عادت نمایید، کار کردن با دیگر گوشی‌ها برایتان سخت خواهد شد.
خوب در مورد قاب پشتی گوشی برایتان بگوییم، قابی که ما را به شدت به یاد گلکسی اس 4 انداخت، چرا که تقریبا جنسی شبیه به همان دارد و شدیدا اثر انگشت بر روی آن باقی می‌ماند و خود نمایی می‌کند، که ترجیح می‌دادیم LG از یک قاب بافت دار استفاده می‌کرد که هم اثر انگشت را جذب نمی‌کرد و هم احساس امنیت بیشتری به کاربر می‌داد.
اما یک نکته منفی دیگر در مورد قرار گیری کلیدها بر روی قاب پشتی، این است که وقتی برای فشردن آن‌ها انگشتتان بر روی قاب پشتی دارد جستجو می‌کند، به احتمال خیلی زیاد لنز دوربین را هم لمس می‌کنید و به همین دلیل احتمالا اغلب اوقات لنز دوربین کثیف خواهد بود. در ضمن، دور کلید پاور یک چراغ هشدار وجود دارد که بر زیبایی گوشی افزوده.






ابعاد این گوشی 138.5×71×8.9 میلی متر است که حدود 143 گرم هم وزن دارد و برای یک گوشی با صفحه نمایش 5.2 اینچی، ابعاد و وزن مناسبی به شمار می‌رود.
متاسفانه، همواره دوربین یکی از نقاط قوت گوشی‌های LG نبوده است. اما در سالی که اکثر کمپانی‌ها، تمرکز زیادی بر روی دوربین گوشی‌های رده بالای خود کرده بودند، LG نیز برای عقب نماندن از این قافله، تمام تلاش خود را کرده تا بتواند دوربینی در خور یک پرچم‌دار بر روی G2 قرار دهد.
همانند اکثر پرچم‌داران اندرویدی امسال، G2 نیز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز کرده و جزو اولین دوربین هاییست که لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای بهره می‌برد. در ضمن همانند گوشی آیفون 5، ال‌جی نیز بر روی لنز دوربین G2 یک محافظ از جنس یاقوت برای جلوگیری از خش افتادن آن قرار داده است. اما برای یک کاربر، این کیفیت نهایی عکس‌های گرفته شده است که فاکتور مهم خواهد بود. خوشبختانه در این زمینه با یک دوربین فوق‌العاده بر روی گوشی G2 مواجه هستیم. کیفیت عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی فوق العادست و به راحتی می‌تواند با بهترین‌های بازار نظیر Samsung Galaxy Note 3 و iPhone 5 رقابت کند. عکس‌های گرفته شده جزئیات زیادی را نشان داده، رنگ‌های آن‌ها کاملا طبیعیست و نویز تصاویر کم است. هر چند که شاهد مقداری نویز در شرایط نوری ضعیف هستیم ولی کیفیت عکس‌ها همچنان رضایت‌بخش و قابل‌قبول می‌باشد. به علاوه فلاش LED پرقدرت G2 می‌تواند تا حد زیادی در کاهش نویز تصاویر کمک کند.
رابط کاربری نرم‌افزار دوربین کمی تغییر کرده و شبیه رابط کاربری نرم‌افزاری دوربین گوشی‌های سامسونگ شده. از مهم‌ترین امکانات نرم‌افزاری دوربین G2 می‌توان به قابلیت عکاسی Shot and Clear (برای حذف سوژه‌ای خاص از تصویر)، عکاسی 360 درجه‌ای، عکاسی دوتایی (عکاسی همزمان با دو دوربین گوشی)، Time Catch Shot (برای گرفتن چند عکس پیش از فشار دادن شاتر)، عکاسی HDR و پانوراما اشاره کرد.






اما خوبی‌های دوربین G2 به همین جا ختم نمی‌شوند! به لطف پردازنده بسیار قدرتمند Snapdragon 800 موجود در این گوشی، G2 می‌تواند با کیفیت Full HD 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.
LG برای علاقه‌مندان به تماس‌های تصویری، یک وب کم 2.1 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش قرار داده که می‌تواند با کیفیت Full HD 1080p فیلم‌برداری کند و کیفیت بسیار خوبی دارد.




مزایا:
عملکرد بی نظیر باتری
صفحه نمایش بسیار با کیفیت
عملکرد عالی سخت افزاری
امکانات مناسب نرم افزاری موجود بر روی رابط کاربری گوشی
دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری
وجود NFC، DLNA و Infrared
قیمت مناسب به نسبت امکانات
کیفیت عالی پخش موسیقی
طراحی باریک قاب اطراف صفحه نمایش

معایب:
عدم پشتیبانی گوشی از کارت حافظه جانبی
استعداد بالای گوشی در جذب اثر انگشت
بدنه تمام پلاستیکی
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر