ویژه جام جهانی 2014 نظر مربی بوسنی در مورد ایران در جام جهانی

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
سافت سوسیچ، سرمربی تیم ملی بوسنی روز گذشته (دوشنبه) فهرست اولیه این کشور برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد. فهرست او بر خلاف روند معمول تنها 24 بازیکن را در خود جای داده است و بر این اساس تنها یک بازیکن از این لیست راهی جام جهانی 2014 نخواهد شد!
سوسیچ در نشست خبری درباره اولین حضور بوسنی در جام جهانی گفت:
هر تیمی با هدفی به جام جهانی می‌آید و هدف تیم ما نیز صعود به عنوان تیم دوم از این گروه است. می‌دانیم که آرژانتین تیم قدرتمندی است و قطعا به عنوان تیم نخست از این گروه صعود خواهد کرد. سه تیم باقی مانده (ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین) در یک سطح قرار دارند و به همین خاطر تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم پس از آرژانتین از این گروه به مرحله بعد راه یابیم.
سوسیچ 59 ساله که 54 بازی برای تیم ملی یوگسلاوی سابق انجام داده است در ادامه گفت: به نظرم بوسنی قابلیت حضور در جمع 16 تیم برتر جام جهانی را دارد. ما در انتخابی جام جهانی نشان دادیم که چه تیم خوبی هستیم. اکنون اگر بتوانیم بازی‌های خودمان در انتخابی جام جهانی را تکرار کنیم، تیم ما یکی از تیم‌های صعود کننده خواهد بود.
بوسنی در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برابر آرژانتین به میدان خواهد رفت.
سوسیچ در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره چگونگی مهار لیونل مسی گفت: یکی از بازیکنانم را کاملا برای مهار لیونل مسی به زمین خواهم فرستاد. این بازیکن محمد بسیچ خواهد بود که وظیفه‌اش مهار لیونل مسی در اولین دیدارمان در جام جهانی است. او تنها بازیکن فهرست 24 نفری من است که می‌تواند مسی را مهار کند.
اردوی آمادگی بوسنی برای حضور در جام‌جهانی 2014 از 10 روز دیگر در سارایوو آغاز خواهد شد. بوسنی سپس برای اردوی آماده سازی راهی آمریکا خواهد شد تا در آنجا برابر تیم‌های ساحل عاج و مکزیک دیدار دوستانه برگزار کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر