نظرات جالب مردم دنیا پس از بازی غیرتمندانه ایران مقابل آرژانتین

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
بلوبری : ایران در نیمه دوم بهترین بازی خودش را انجام داد و حتی شانس گل زنی دارد اما شوت مسی هم غیرقابل کنترل بود و دیگر نمی تواند همچین گلی به ثمر برساند. .....
2360513_200.jpg
پس از بازی غیرتمندانه و شگفت انگیز بازیکنان ایران در مقابل تیم پرستاره آرژانتین سیلی از نظرات مختلف در مورد این بازی در سایت های مختلف از جمله یاهو، فیفا و ... منتشر شده است. همچنین پست های مختلفی نیز به اشتراک گذاشته شده است. در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

بلوبری : ایران در نیمه دوم بهترین بازی خودش را انجام داد و حتی شانس گل زنی دارد اما شوت مسی هم غیرقابل کنترل بود و دیگر نمی تواند همچین گلی به ثمر برساند.

شدو: آرژانتین+داور مقابل ایران

آرش : ایران 0 و آرژانتین و داور عجیب فیفا 1

ریکاردو: ایران به داوری در این بازی باخت

ریریریریریریریه
: آرژانتین همیشه با شانس بازی هایش را برده است. در سال 1985 هم همین اتفاق برای بازی آرژانتین و پرو رخ داده بود و در آن بازی با یک گل شانسی توانستند به جام جهانی 86 مکزیک صعود کنند.

کامنتر: آرژانتین از مرحله یک شانزدهم بالاتر نخواد رفت

محمد : ایران واقعا برتر میدان بود آرژانتین تنها با شانس پیروز شد

صلح: این بازی واقعا جالب بود. ایران ثابت کرد که میتوااند بهترین بازی را از خود نشان دهد حتی اگر بازنده میدان باشد. ایرانی ها با قلبشان بازی کردند و آرژانتینی ها بیشتر خواستند با زور این بازی را اداره کنند.

دیزایننر : دژاگه واقعا یک یوزپلنگ است، این پنالتی به کجا رسید؟

گرانند ویزارد: آرژانتین نشان داد که توانایی پیروزی در این بازی را ندارد و مانند عروسک در دست بازیکنان ایران بودند.

فیز: بازی ایران واقعا تحسین برانگیز بود و توانست 90 دقیقه آرژانتین را زمین گیر کند اما شانس با تیم حریف یار بود .

2360533_570.jpg


مژده: ما به ایران افتخار می کنیم، عالی بود !!!!!

جیجو: ما به ایران افتخار می کنیم و باید ایران را برنده اصلی این بازی بدانیم بابک: این بازیکن در جهان بهترین بود؟ واقعا که بازی خوبی انجام نداد و مغلوب دفاع خوب ایران شده بود، ایران به راحتی می توانست بازی را پیروز شود اگر داور یه کس دیگری بود

مصطفی: آقققققققاااااا ایران برنده بود طلا تو مشتش بود اما داور نا داوری کرد آخ آخ آخ

البته در میان همه نظرهای خوب چند نفری هم هستند که آرژانتین را بیشتر شایسته پیروزی می دانستند ولی جواب های خوبی نیز از طرفداران ایرانی دریافت می کردند برای مثال :
مارتن میگوئز از آمریکا در کامنتی نوشته است : ایران با 10 نفر دفاع کرد اما آرژانتین سعی داشت بازی را روی زمین به شکل قشنگ تری اداره کند و خوب شد مسی گل عدالت را به ثمر رساند.
در جواب این فرد بابک از ایران نوشته است : آن ها در مقابل گران ترین بازیکنان دنیا با بهترین ترکیب آرژانتین بازی می کردند و بازی را به بهترین شکل اداره کردند.
به طور کلی ایرانی ها تاثیر به سزایی در نظرات مختلف دارند و بخش اعظمی را کاربران ایرانی تشکیل می دهند:​


2360563_208.jpg


2360564_415.jpg


__________________​
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: بچه کرد، Maryam و S A F A

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر