نظارت و مدیریت فعالیت های فرزندان HomeGuard Activity Monitor

p30today2014

New member
2014-10-13
9
10
0
با استفاده از این نرم افزار HomeGuard Activity Monitor قادر خواهید بود کارهایی که فرزندانتان در هنگام کار با رایانه انجام می دهند را نظارت و کار کنترلی خود را بر روی رایانه انجام دهید.

HomeGuard-Activity-Monitor.jpg




HomeGuard Activity Monitor ویژه نظارت و مدیریت فعالیت های فرزندان هنگام کار با رایانه است، شما می توانید روش های مدیریتی و کنترلی خود را با استفاده از این نرم افزار عملی سازید. برای مثال می توانید رایانه را به گونه ای محدود کنید، که فرزند شما فقط بتواند به تعدادی از برنامه ها دسترسی داشته باشد یا تا زمان معینی قادر به استفاده از رایانه و برنامه های موجود در آن باشد. همچنین می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام چت در فضای مجازی از پیام های دریافتی و ارسالی تصویر برداری کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان مسدود کردن سایت های مورد نظر، قابلیت مسدود کردن بازی ها و برنامه ها، قدرت بالا در نظارت و ... اشاره کرد.



ورژن: 1.8.4
نسخه ی 32 بیتی
حجم نرم افزار: 9.8 مگابایت
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر