بین برنامه های مختلف دنبال یه نرم افزار شبیه ساز پیانوی میگشتم؛ که هم امکاناتش خوب باشه و هم بشه براحتی باهاش کار کرد و البته زیبا و کاربرپسند هم باشه تا بعد از چند بار کارکردن موجب خستگی چشم و دلزدگی کاربر نشه.پیانوی A73 piano station نرم افزار بسیار مناسبیه که اگه کمی نت ها رو بشناسید و جاش رو روی کیبورد بدونید ( با کمی مطالعه و جستجو توی گوگل میتونید الفبای اولیه رو یاد بگیرید، همچنین در زیر همین نوشته مختصری آموزش برای شروع کار قرار گرفته) براحتی میتونید آهنگهای مورد علاقه خودتون رو بنوازید.
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.