نخستين نماينده رسمي اپل در ايران شروع به کار کرد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
apple.jpg



در پی لغو تحریم های ایران در خصوص تلفن همراه و دستگاه‌های مخابراتی اولین واردکننده رسمی اپل در ایران با مجوز وزارت صنعت، فعالیت خود را در بازار دیجیتال ایران آغاز کرد.

شرکت وقایع گستر فارس به عنوان اولین وارد کننده رسمی محصولات آمریکایی اپل، با ثبت و تائید فعالیت در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت از مصرف کننده با حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور مجوز رسمی در جهت واردات محصولات اپل کرده است.

آغاز به کار این شرکت در حالی است که عرضه تمامی محصولات این شرکت با گارانتی و هولوگرام خود اپل صورت می‌گیرد.تمامی محصولات عرضه شده توسط شرکت واردکننده با گارانتی 12 ماهه در اختیار کاربران این کالا قرار می‌گیرد .از این پس محصولات اپلی فاقد هولوگرام شرکت واردکننده به عنوان محصولات قاچاق این برند به شمار می آید و فاقد خدمات پس از فروش هستند .
منبع : farsnewsبه روز رسانی :پیگیری صحت خبر توسط گجت نیوز :پس از انتشار خبر توسط خبر گذاری فارس بر آن شدیم تا خودمان صحت و سقم ماجرا را پیگیری کرده و ببینیم آیا این شرکت واقعا نماینده رسمی کمپانی آمریکایی اپل در ایران است یا خیر.خب قائدتا اولین اقدام تماس با شرکت وقایع گستر فارس بود تا ماجرا را از آنجا پیگیری کنیم.پس از چندین بار تماس ناموفق با این شرکت سرانجام موفق به صحبت با خانوم .... ( متاسفانه نام ایشان را نمی توانم فاش کنم ) شدم و از ایشان سوالاتی پرسیدم که ایشان در پاسخ جواب دادند :وقایع گستر فارس با واسطه شرکتی هنگ کنگی به نام مسترفون اینترنشنال کمپانی لیمیتد اقدام به دایر کردن نمایندگی اپل در ایران کرده و تفویض نامه این شرکت (وقایع گستر فارس) به تایید ایالات متحده امریکا رسیده.خبر مرتبط : تفویض‌نامه شرکت وقایع گستر فارس به تایید ایالت متحده آمریکا رسید
vgfapple.jpg
ورود به وب سایت شرکت وقایع گستر فارسپس از آن با پیگری نام شرکت مسترفون در اینترنت به وبسایت رسمی این شرکت رفتم و متوجه شدم که شرکت مسترفون یک کمپانی واردات و صادرات تلفن همراه در هنگ کنگ است ولی همچنان ارتباط رسمی شرکت مسترفون با اپل ( به صورت نمایندی رسمی ) در هاله ای از ابهام قرار دارد.تنها اطلاعاتی که امروز توانستیم از این ماجرا کسب کنیم همین بود.ما پیگیر اخبار مرتبط با این موضوع خواهیم بود تا مشخص شود که آیا این صرفا با یک موج خبری در شروع به کار وارد کننده ای جدید روبرو هستیم یا گشایشی جدی به نفع مصرف کننده صورت گرفته؟ شفاف سازی بیشتر از جانب وقایع گستر فارس گره گشا خواهد بود، و اگر اسنادی وجود دارد چه بهتر که برای رسانه ها شفاف سازی شود. ما هم به پیگیری خودمان از اپل ادامه می دهیم تا مشخص شود آیا نماینده رسمی در ایران دارد یا خیر.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر