نتایج تست عمر باتری گوشی سونی اکسپریا e4

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
کمپانی های چینی معادلات بسیاری را در بازار تلفن همراه تغییر داده اند.پیش از این وقتی صحبت از یک گوشی پایین رده و ارزان قیمت می شد انتظار مشخصات جالبی را از آن اسمارت فون نداشتیم.اما پس از عرضه گوشی های ارزان قیمت با مشخصات قدرتمند توسط شرکت های چینی ، حالا برند های شناخته شد و معتبر تولید کننده تلفن همراه هم به فکر عرضه گوشی هایی ارزان قیمت با مشخصاتی خوب افتاده اند.یکی از این محصولات گوشی Xperia E4 شرکت سونی است که علیرقم قیمت ۱۵۵ دلاری ، دارای مشخصات مناسبی است.در این مطلب به بررسی عمر باتری آن خواهیم پرداخت.



این تلفن هوشمند با داشتن چیپست ۴ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز مدیاتک (با شماره مدل MT6582) در کنار پردازنده گرافیکی Mali-400MP2 و یک گیگابایت حافظه رم، قدرت کافی را برای اجرای روان اندروید ۴.۴ به همراه اپلیکیشن‌های معمول و کارهای روزمره و حتی انجام بازی‌های معمولی داراست.







حافظه داخلی ۸ گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین اصلی با سنسور ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل (چگالی ۲۲۰ پیکسل بر اینچ) سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.







اما یکی از برتری‌های مهم این Xperia E4 باتری نسبتا خوبش با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی آمپر و عمر باتری طولانی آن است.به طوری که این گوشی در تست‌های GSMArena توانسته است به ترتیب در مکالمه تلفنی ۱۱ ساعت و ۷ دقیقه، در تست وبگردی ۱۶ ساعت و ۴۰ دقیقه! و در پخش مداوم ویدئو ۹ ساعت دوام بیاورد.



و اگر شما بطور متوسط، روزانه یک ساعت ویدئو تماشا کنید، یک ساعت وبگردی کنید و یک ساعت هم مکالمه تلفنی داشته باشید، باتری این گوشی برای ۸۸ ساعت (حدود سه و نیم روز) جوابگوی استفاده شما خواهد بود.این درحالی است که حالت ذخیره باتری روی گوشی غیرفعال بوده و درصورت فعال کردن آن حالت، این زمان افزایش خواهد یافت.






منبع: gadgetnews.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر