نتانیاهو: از راه حل دو دولت حمایت می‌کنم

eMziper

همراه نمونه
2015-03-13
579
102
0
تهـــــران
1700786.jpg



نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعاهای واهی توافق هسته ای ایران را زیر سؤال برد و خود را دوستدار صلح و ثبات منطقه خاورمیانه معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آروتز شوا، «فدریکا موگرینی» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشت تا درباره مذاکرات سازش و وضعیت فعلی خاورمیانه به گفتگو بنشینند.
در این ملاقات نتانیاهو مدعی شد که تل آویو به دنبال صلح پایدار است و از راه حل ایجاد دولت مستقل فلسطین حمایت می کند. با تکرار ادعا های پیشین خود گفت: من از ایده ایجاد دو دولت برای دو ملت (فلسطین و اسرائیل) حمایت می کنم – فلسطینی که مسلح نباشد و رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد.
نتانیاهو در ادامه مدعی شد: با نگاهی به منطقه و جهان متوجه می شویم خطرناک ترین دشمن صلح و آرامش ایران است. ایران حزب الله و حماس را در لبنان و غزه پشتیبانی می کند؛ در بلندیهای جولان منافع اسرائیل را به مخاطره می اندازد و در نهایت به دنبال برنامه هسته ای است که به عقیده من بزرگترین تهدید برای منطقه و جهان محسوب می شود.
وی بار دیگر مدعی شد تفاهم لوزان راه دستیابی ایران به بمب هسته ای را سد نمی کند و جهان باید در پی حصول توافق بهتری باشد.
موگرینی هم در پاسخ به همه ادعاهای تکراری نتانیاهو گفت تلاش جامعه بین الملل در جهت تامین امنیت بیشتر و تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. اتحادیه اروپا در پی صلح و امنیت است و بنابراین برای کمک به از سرگیری مذاکره بین فلسطین و اسرائیل آمادگی دارد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر