نبي: 2 ميليون فوتباليست داريم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1028890 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/10/05 12:31


[h=1]نبي: 2 ميليون فوتباليست داريم[/h]
[h=2]دبيرکل فدراسيون فوتبال با اشاره به بودجه کم ورزش گفت: فدراسيون فوتبال ايران با بودجه 20 ميليون دلاري مي‌خواهد به جنگ بودجه 250 ميليون دلاري فوتبال کشوري مثل ژاپن برود.[/h]
00002982.jpg


مهدي محمد‌نبي صبح امروز در همايش روابط انساني و مديريت سازماني در فوتبال که در بوشهر برگزار شد اظهار داشت: دولت و مجلس بايد کمک کند تا بودجه مناسبي براي ورزش کشور اختصاص يابد چرا که بودجه ورزش که اخيرا اعلام شده بسيار کم است.

به نقل از فارس،وي با بيان اينکه نمايندگان در کميسيون تلفيق بودجه براي رفع اين مشکل بايد چاره‌انديشي کنند، ‌تصريح کرد: خانواده بزرگ فوتبال در کشور بار عظيمي از خواسته‌هاي مردمي را دنبال مي‌کنند و همه بايد براي رفع اين مشکلات همکاري کنيم.

دبيرکل فدراسيون فوتبال با اشاره به بودجه‌هاي تيم‌هاي بزرگ دنيا اظهار داشت: فدراسيون‌هاي فوتبال ژاپن و کره سالانه با بودجه 250 ميليون دلاري کار مي‌کنند اما ايران 20 ميليون دلار بودجه سالانه مي‌خواهد به جنگ آنها برود و اين ارقام بودجه‌اي نامتوازن و نابرابر است.

محمد‌نبي اضافه کرد: با تمام اين مسائل در 19 رده تيم ملي در رشته فوتبال 16 رده تيم ملي موفق عمل کردند و اين نشان از ظرفيت بالاي منابع انساني در کشور است.

وي ادامه داد: 2 ميليون فوتباليست در ايران داريم اما اگر بودجه کافي در اختيار نداشته باشيم نمي‌توانيم به اهداف از پيش تعيين شده براي موفقيت فوتبال دست يابيم.

محمدنبي با بيان اينکه برنامه منسجمي در عرصه فوتبال داريم گفت: اگر بودجه لازم را در اختيار نداشته باشيم نمي‌توانيم تمام اين برنامه‌ها را عملي کنيم.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر