نازکترین و سبک ترین تبلت ها با صفحه نمایش بزرگ

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
در کنفرانس اخیر Apple برای بروزرسانی iPad شاهد به روزرسانی عمده‌ای در ظاهر بیرونی iPad بودیم. Apple همچنین طی این کنفرانس ادعا کرد که نازکترین تبلت موجود در جهان را تولید کرده است. اما آیا به طور کلی می‌دانید نازکترین تبلت های موجود در بازار کدامند؟ با جزئیات بیشتر پیرامون 4 مورد از نازکترین تبلت ها در خدمت شما هستیم. در این بررسی با ما همراه باشید.


در اینجا 5 مورد از نازکترین تبلت ها که دارای صفحه نمایش بزرگ و نرمال هستند انتخاب شده اند. ابتدا نگاهی داریم به بررسی ساختار فیزیکی آنها:

sixezd.jpg

همانطور که میبینید تبلت های ساخت اپل و سونی در صدر نازکترین تبلت ها هستند. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که آیپد ایر اگرچه نازکترین تبلت جهان است، اما سبک ترین نیست. اما سونی توانسته ضمن نازک نگه داشتن دستگاه و ثبت آن در جایگاه دوم رتبه اول را در کاهش وزن به خود اختصاص دهد.

iPad Air 2: نازکترین تبلت جهان









 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر