ناجا هیچ‌‌گونه حرمت‌شکنی در ماه رمضان را تحمل نمی‌کند

zahra

مدیر ارشد
2013-09-24
3,072
2,573
0
89528751751689027625.gif



139110010001213.jpg



14621373542742780578.gif

احمدی مقدم:

ناجا هیچ‌‌گونه حرمت‌شکنی در ماه رمضان را تحمل نمی‌کند



خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناجا با اشاره به فرارسیدن ایام پر برکت ماه مبارک رمضان برخورد با افراد هنجارشکن در ماه مبارک رمضان را از دیگر اولویت‌های پلیس در این ماه عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی ‌در این ماه هیچگونه حرمت شکنی و ناهنجاری‌ را تحمل نمی‌کند.







به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرمانده نیروی انتظامی‌ در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی‌ استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این استان گفت: مردم، سرداران و رزمندگان این استان قطعا در دوران دفاع مقدس خاطره آفرین بودند.


احمدی مقدم تاکید کرد: ناجا باید در حد وسع خود تلاش کند که آسایش، رفاه، و امنیت مردم را فراهم کند.


وی با اشاره به حوادث تلخ سال 88 گفت: با روی دادن این حوادث و رویدادهای دیگر ما قدر امنیت کشور را می‌دانیم البته باید بدانیم امنیت زیربنا و زیرساخت عدالت و توسعه و رفاه و آبادانی است.

فرمانده نیروی انتظامی‌ با بیان اینکه در کشور ما اقوام و مذاهب مختلفی وجود دارد ادامه داد:

دشمن همواره سعی می‌کند با توجه به شرایط فعلی تحریم‌ها اوضاع کشور را نابسامان نشان دهد در اینجاست که امنیت اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند.


احمدی مقدم گفت: اگر امنیت نباشد توسعه و رفاه نیست، اگر امنیت نباشد برای افرادی که قصد چپاول دارند فضا خوب است. اینکه رفاه منجر به توسعه، عدالت و اقتصاد می‌شود شکی نیست و باید امنیت برپا و پایدار باشد.


وی گفت: ایران با همه فشارها، تحریم ها و حوادثی که در حال گذر است، با صلابت ایستاده و فشارها را تحمل می‌کند و تمام حاشیه‌هایی که ایجاد کرده‌اند این است که ما را از پای در بیاورند که تمام نقشه‌های شوم آنها خنثی و برملا شده است


رئیس پلیس کشور گفت: تلاش صهیونیست‌ها و استکبار را نباید نادیده بگیریم آنچه که امروز در خاورمیانه در حال گذر است بسیار تلخ است چرا که ما مسلمانان دستاویز توطئه بیگانگان نشویم.


احمدی مقدم ادامه داد: آنهایی که به دنبال فتنه انگیزی هستند، به دنبال اسلام نیستند بلکه مزدورانی هستند که به تخریب دین می‌پردازند.


وی تاکید کرد: بیان کردن جهاد نکاح توسط اسلام گرایان افراطی در اصل یک روسپیگری است و با اصل و معنای واقعی خود بسیار متفاوت است و بسیار شرم آور است و آنها سعی می‌کنند که خشن‌ترین چهره از اسلام را به دنیا معرفی شود که حاشیه امن برای صهیونیست‌ها ایجاد شود.



فرمانده ناجا گفت: جمهوری اسلامی‌ ایران با وجود امنیتش تابع ولایت و امامت و امت است که بدون هم، شکل پیدا نمی‌کند و معنایی ندارد چرا که امت ما و امام این امت لازم و ملزوم هم هستند.


احمدی مقدم مردم سالاری دینی و اعتماد مردم به مسئولان را از دیگر ویژگی‌های ثبات امنیت در کشور بر شمرد و گفت: همواره دشمن با عناوین مختلف نظیر ماهواره، اینترنت و تبلیغات مسموم سعی در تخریب افکار ملت و امنیت آنها دارد و انتظار بیشتری از دشمن نمی‌توان داشت.


این مقام انتظامی‌ تاکید کرد: می‌بینیم که با همه این امواج و هجوم سهمگین و پرتلاطم دشمن، جمهوری اسلامی‌ همچنان پابرجا ایستاده و روز به روز هم به اقتدار آن افزوده می‌شود این هم طبیعی است در جنگ هم اگر پیروز شویم قطعا تعدادی کشته و مجروح می‌شوند.


احمدی مقدم اشاره‌ای به تلفات جنگ فرهنگی کرد و بیان داشت: این تلفات بصورت معتاد، مواد مخدر، مصرف کننده مشروبات، بی حجابی و روسپیگری نمود پیدا می‌کند و چهره جامعه را مخدوش می‌کند. در جنگ تن به تن تاسیسات و پالایشگاه‌ها و .. مورد هجوم قرار می‌گیرند اما خسارت جنگ فرهنگی به جامعه برمی‌گردد که با حوزه فکری، روحی و روانی اجتماع مرتبط است.


فرمانده نیروی انتظامی‌ با تاکید بر اینکه در هر دو جبهه ما ایستادگی کرده و مقاوم هستیم تصریح کرد: تلفات جبهه فرهنگی و اجتماعی به مراتب بیشتر از جنگ سخت است. ایستادگی پویا و بالندگی جمهوری اسلامی‌ ایران دشمن را در این حوزه مایوس کرده است.


احمدی مقدم به بحران عراق اشاره کرد و گفت: کمک خواستن یا نخواستن از ایران در خصوص حل بحران عراق هم از ناحیه آنها مشخص نیست و گاهی ادعا می‌کنند که ایران مستقیما در امور عراق دخالت می‌کند اما همه ما می‌دانیم کمک و نفوذ جمهوری اسلامی ‌ایران در منطقه قابل انکار نیست

وی با اشاره به اینکه نظام ارزشی ما در همان روزهای اول انقلاب دگرگون شد ادامه داد: نیروی انتظامی‌ امروزه نیرویی نیست که صرفا برای برخورد با دزدان و مزاحمان نوامیس باشد بلکه در سطح ملی باید در بعد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی ‌به دولت کمک کند.


فرمانده ناجا تاکید کرد: امروزه در هر زمینه‌ای که شما فکر کنید، نیروی انتظامی‌ صاحب نقش است. این به دلیل پیچیده شدن جرایم است و نگاه نیروی انتظامی‌ نگاهی قانونی، حرفه‌ای و مدافع حریم و حقوق مردم عزیز ایران است.


وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه امامت و امت لازم و ملزوم همدیگرند و این دو از هم جدایی ناپذیرند، اظهار داشت: تلاش ما در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته دفاع از ارزش‌های اسلامی‌ و شعائر دینی است.


احمدی مقدم برخورد با افراد هنجارشکن در ماه مبارک رمضان را از دیگر اولویت‌های پلیس در این ماه عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی ‌در این ماه پر برکت و خیر هیچ گونه حرمت شکنی و ناهنجاری‌ها را تحمل نخواهد کرد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سردار مسعود خرم نیا در زمان تصدی فرماندهی انتظامی‌استان آذربایجان شرقی تقدیر و سردار محسن حسن خانی به عنوان فرمانده جدید استان معرفی شد.
انتهای پیام/


51669205646334058089.gif
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر