موي دکلره شده را صاف يا فر نکنيد

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Nafas
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
اگر قصد داريد موهاي خود را صاف يا فر کنيد، قدم نخست براي ايجاد تغيير حالت زيبا و دلخواه، اطمينان از سلامت موهاست.

اگر موهايتان را بي‌رنگ کرده‌ايد، به‌خصوص اگر موهاي خيلي تيره را روشن کرده‌ايد، به موي شما آسيب‌رسيده و شکنندگي آن و خشکي‌اش اجتناب‌ناپذير است. دقت کنيد در فر کردن دائمي ‌طي 2 مرحله ساختمان مو و پيوندهاي شيميايي آن شکسته مي‌شود تا موها شکل جديدي پيدا کنند و در حالت جديد بمانند.

اگر مو آسيب‌ديده باشد، استحکام تارهاي آن کاهش مي‌يابد و توان تحمل فعل و انفعالات جديد با مواد فر را ندارد. بافت مو عامل مهم کسب نتيجه خوب در فر کردن است.

با همه اين دانسته‌ها، اگر اصرار داريد موي بي‌رنگ شده خود را فر کنيد، به آرايشگر باتجربه مراجعه کنيد زيرا يک آرايشگر حرفه‌اي توانايي تشخيص موي آسيب‌ديده را دارد و مي‌داند چطور از صدمه بيشتر آن جلوگيري کند. ممکن است براي اين کار از برندها و محصولات مناسب مو که مي‌شناسد استفاده کند.

هر چند محلول‌هاي فرکننده مخصوص موهاي بي‌رنگ شده هم مانع صدمه به موي شما نمي‌شود. حتما از آرايشگر مجرب بخواهيد ابتدا اين کار را فقط روي يک قسمت از مويتان انجام دهد و اگر آسيبي نديد، سپس همه مو را فر کنيد.
منبع: هفته نامه سلامت

__________________
 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر