مونومرها، پلیمرها و مواد مرکب از منابع تجدیدپذیر

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


معرفی: پیشرفت رو به کاهش منابع فسیلی همراه با افزایش شدید قیمت نفت، حوزه جستجوی جایگزین برای منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی را بسیار فعال نموده است.
با توجه به غلبه شیمی نفت و شیمی مبتنی بر کربن برای تولید کالاهای شیمیایی آلی، اشتغال ذهنی مشابهی در طرح‌های متعدد با هدف جایگزینی این منابع فسیلی با همتایان تجدیدپذیر آنها ایجاد شده است.
به‌طور خاص می‌توان به تلاش‌های عمده‌ای که در زمینه علوم و تکنولوژی پلیمر به منظور آماده‌سازی مواد ماکرومولکولی براساس منابع تجدیدپذیر انجام گرفته است اشاره کرد.
در این کتاب تاکید خاصی بر پیشرفت‌های اخیر و دیدگاه‌های قریب‌الوقوع قرار داده شده است و با توجه به اینکه روز به روز بر تعداد علاقمندان به این حوزه افزوده می‌شود، بایستی توجه مضاعفی بر رشد این حوزه در عرصه‌های علمی و تکنولوژیکی نمود.

سال 2008 | 562 صفحه | ISBN: 9780080453163 | 5,55 MB

لینک دانلود...> <

منبع و
پسورد فایل:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر