موبایل هوشمند اوپو با قیمت 599 دلار

zelzeleh

افتخاری
2013-10-22
446
738
0
تهران
موبایل هوشمند اوپو با قیمت 599 دلار

شرکت اوپو (Oppo)، تولید کننده تلفن های هوشمند، در میان طرفداران اندروید در حال دست و پا کردن یک جایگاه ویژه برای خود است. این شرکت چینی با تمرکز بر روی مشخصه های تلفن های رده بالا و انعطاف پذیری نرم افزاری توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده.

آخرین محصول این شرکت N1 نام دارد، و اوپو در نظر دارد توسط این تلفن رده بالای خود به طور جدی برای سایر پرچم داران شاخ و شانه بکشد.

xoppo-Narenji-narenji-20131202.jpg.pagespeed.ic.gByt38ejDA.jpg



اوپو N1 به یک نمایشگر 5.9 اینچی 1080 پیکسلی از نوع IPS، پردازشگر 4 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی اسنپدراگون 600، 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است.

در میان مشخصات فنی این تلفن، دو مشخصه وجود دارد که بیش از مابقی خود را نشان می دهند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی که با چرخاندن از شما یا محیط پیرامونتان عکس می گیرد.

مشخصه چشمگیر دیگر وجود نسخه محبوب سیانوژن مُد (CyanogenMod) است. البته به خریدارن این امکان داده می شود که بین اندروید 4.2.2 جیلی بیلی با پوسته اوپو، و سیانوژن مُد یکی را انتخاب کنند.

این تلفن هوشمند از هفته آینده با قیمت 599 دلار در آمریکا و 449 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر