مهاجرت سرمایه گذاری آمریکا

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
مهاجرت سرمایه گذاری آمریکا
ایالات ‌متحد امریکا، معروف به سرزمین فرصت‌ها هرساله پذیرای تا ۱۰ هزار مهاجر سرمایه‌گذار با روش‌ EB۵ است.


ایالات متحده امریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی جهان با بزرگترین منابع طبیعی و صنایع پیشرفته به مقصدی رویایی برای بسیاری از این افراد تبدیل شده است. کنگره آمریکا در سال 1990 برنامه سرمایه گذاری را جهت کنترل مهاجرت های غیر قانونی به آمریکا و نیز جذب سرمایه های خارجی به تصویب رساند. دریافت ویزای آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری یک روش مناسب برای به دست آوردن گرین کارت است. زیرا به استثنای موارد بسیار اندک، برای افرادی که از توان سرمایه گذاری برخوردارند و واجد برخی شرایط اساسی نیز می باشند، این روش تنها راه اخذ گرین کارت به روش مستقیم و تضمین شده است.ب
در حال حاضر هر ساله تعداد ۱۰۰۰۰ سرمایه گذار خارجی تحت این نوع سرمایه گذاری می توانند گرین کارت دریافت و به همراه تمامی اعضاء خانواده به آمریکا مهاجرت نمایند.
جهت دریافت اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری می بایست مبلغ یک میلیون دلار سرمایه گذاری نمود، ولی دولت آمریکا بطور موقت و آزمایشی میزان سرمایه گذاری در مناطق محروم با نرخ بیکاری بالا را به میزان ۵۰۰۰۰۰ دلار کاهش داده است.
در این روش سرمایه گذاری دو گزینه وجود دارد:
مهاجرت سرمایه گذاری آمریکا
روش های اقدام آمریکا - روش EB۵
الف) سرمایه‌گذاری در یک کسب‌وکار جدید (با نظارت و مدیریت مستقیم سرمایه‌گذار)

حداقل سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار در هر نقطه از امریکا، و یا
سرمایه‌گذاری به مبلغ حداقل ۵۰۰,۰۰۰ دلار در یکی از مناطق محروم یا در مناطقی با نرخ بیکاری بالا،
استخدام ۱۰ شهروند امریکایی توسط سرمایه‌گذار در هر یک از روشهای انتخابی فوق.
ب) سرمایه‌گذاری در یکی از مراکز منطقه‌ای مورد تایید دولت امریکا (با نظارت مستقیم مجریان پروژه‌های منطقه‌ای)

حداقل سرمایه‌گذاری به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ دلار در یکی از پروژه‌های منطقه‌ای و عودت آن به سرمایه گذار پس از پنج سال و یا زودتر،
استخدام ۱۰ شهروند امریکایی توسط مجریان پروژه‌های منطقه‌ای،
اطمینان از فعال بودن پروژه مورد نظر.
مزایای مهاجرت سرمایه گذاری آمریکا

امکان گرفتن گرین کارت و پاسپورت برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال،
امکان اقدام برای دریافت گرین کارت بستگان درجه یک به ‌محض دریافت پاسپورت خود،
ملزم نبودن به اثبات مدیریت، تخصص و تحصیلات،
ملزم نبودن به دانستن زبان انگلیسی،
ملزم نبودن به سکونت در منطقه‌ای که سرمایه‌گذاری صورت می گیرد،
دارایی شخص متقاضی می‌تواند از طریق ارث، هدیه یا سایر درآمدهای قانونی باشد،
امکان سفر به بیش از ۱۷۲ کشور بدون ویزا.
شرایط اخذ اقامت آمریکا به روش سرمایه گذاری

o اقامت ۲۱ ماهه جهت تقاضای گرین کارت دایم،

o داشتن حداقل ۳ سال اقامت در یک دوره ۵ ساله جهت دریافت پاسپورت.

امتیاز برنامه مهاجرتی امریکا

مهاجرت سرمایه گذاری آمریکا

برای اطلاع از نجوه محاسبه شاخص به به مقاله مقایسه برنامه های مهاجرتی مراجعه کنید


توضیح مهم 1:
لازم است متقاضیان و سرمایه گذاران توجه داشته باشند که مکان انتخابی شان برای شروع زندگی در آمریکا به هیچ عنوان ارتباطی با محل قرار گرفتن پروژه ندارد. سرمایه گذاران به هیچ عنوان نیازی به حضور روزانه در پروژه ندارند و میتوانند آزادانه در هر کجای خاک ایالات متحده آمریکا زندگی نماییند. ۲۱ ماه بعد از ورود سرمایه گذار به خاک امریکا، شرایط ویژه (پس از تائیید I-829 ازسوی اداره مهاجرت) از روی گرین کارت سرمایه گذاران برداشته می شود و آنها می توانند گرین کارت دائم خود را دریافت نمایند.


توضیح مهم 2:
سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که گرین کارت دریافتی، یک گرین کارت مشروط میباشد و این بدان معنا است که سرمایه گذاری باید تعداد ۱۰ فرصت شغلی چه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم ایجاد نماید و دولت آمریکا این مورد را بعد از ۲۱ ماه از ورود سرمایه گذار به خاک آمریکا چک خواهد نمود و اگر پروژه انتخابی این تعداد فرصت شغلی را ایجاد نموده باشد سرمایه گذار قادر خواهید بود که گرین کارت مشروط خود را تبدیل به گرین کارت دائم نمائید. همانطور که ملاحظه مین مائید انتخاب پروژه موفق یکی از اصلی ترین ارکان مهاجرت سرمایه گذار به آمریکا محسوب میگردد. لذا لازم سرمایه گذاران عزیز در این راه از مشاورین متخصص بهره گیرند تا در آینده به این سرمایه گذاری افتخار کنید.
از آنجا که ارائه خدمات به متقاضیان ویزای سرمایه‌گذاری یا متقاضیان سایر ویزاها که علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار جدید در آمریکا هستند یکی از برنامه‌ها و سرویس‌های مطرح و جدی شرکت کنکاش است و با توجه به شعار و هدف اصلی ما که تحقق یک مهاجرت موفق برای متقاضیان است، این شرکت با بهره‌گیری از راهنمایی‌های مشاورین متبحر، اقدام به ارائه این خدمات به متقاضیان محترم نموده است.
در حال حاضر از طریق سرمایه گذاری ساده ترین راه موجود جهت اخذ اقامت دائم در کشور ایلات متحده آمریکا میباشد. شرکت کنکاش با پشتوانه تجارب موفق خود در امر مهاجرت در زمینه خدمات سرمایه گذاری در ایران راه شما را جهت اخذ اقامت دایم از طریق سرمایه گذاری هموار میسازد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر