مناطق کوهستانی برفی می شود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل شمالی خزر از بعدازظهر امروز در استان های واقع در حاشیه دریای خزر و شمال شرق کشور، دمای هوای کاهش قابل توجهی خواهد داشت و بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف همراه با وزش باد شدید آغاز می شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد : شدت بارش ها ابتدا در استان گیلان و اردبیل آغاز می شود و سپس روز یکشنبه (فردا) سواحل شمالی کشور و بتدریج شمال شرق کشور تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرند.


از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری کاهش دما در کل کشور بویژه در سواحل شمالی و شمال شرق کشور قابل پیش بینی است ضمن اینکه از دوشنبه تا پایان هفته نیز دریای عمان مواجی خواهد بود.


مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 22 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 25 درصد، سرعت وزش باد 14 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین 12 تا 25 درجه پیش بینی شده است.


احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران را فردا (یکشنبه) به 10 تا 24 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.


به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز دوشنبه این هفته نیز بین 8 تا 19 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران در این روز نیمه ابری در بعضی از ساعات ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود. ( ایرنا )
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر