ملک عبدالله به خاک سپرده شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه العربیه، جمعی از رهبران کشورهای عربی و اسلامی برای شرکت در این مراسم به ریاض رفتند. پس از نماز، پیکر ملک عبدالله بر دستان پسران و اعضای خانواده‌اش تشییع شد و در قبرستان "العود" در ریاض به خاک سپرده شد.


صباح الأحمد الجابر الصباح، امیر کویت اولین رهبر در میان رهبران کشورهای عربی بود که به همراه هیاتی بلند پایه وارد ریاض شد تا به خاندان سعود تسلیت بگوید و در مراسم خاکسپاری شرکت کند.


هیات قطری به ریاست تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر دومین گروهی بود که وارد ریاض شد تا در این مراسم شرکت کند. روابط قطر و عربستان به دلیل حمایت‌های دوحه از اخوان المسلمین تیره شده است و تاکنون تلاش‌های بسیاری برای بهبود روابط این دو کشور انجام پذیرفته است.


پس از قطر نیز حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به همراه هیاتی رسمی وارد ریاض شد. خلیفة بن زاید آل نهیان، حاکم امارات، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، نواز شریف، نخست وزیر پاکستان و عمر البشیر، رئیس جمهور سودان از دیگر کسانی بودند که برای شرکت در مراسم خاکسپاری ملک عبدالله به ریاض رفتند.


در عربستان و برخی کشورهای عربی اعلام شده است که برای ملک عبدالله پس از نماز عشاء، نماز "میت غایب" خوانده می‌شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر