مقاله انگلیسی حسابداری جهت انتخاب موضوع

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
مقاله انگلیسی حسابداری جهت انتخاب موضوع
مقالات انگلیسی حسابداریعلمی از سایت های معتبر، به دانشجویان و محققان داخلی در انتخاب موضوع پژوهش کمک می کند. دسته بندی "مقاله انگلیسی حسابداری علمی پژوهشی" مجموعه ای از مقالات انگلیسی با چکیده ترجمه شده از مقالات حسابداری و مالی و حسابرسی می باشد که دارای جامعه ونمونه آماری دارای فرضیه و آزمون می باشند، این دسته از مقالات برای انتخاب موضوع پژوهش و موضوع و مالی مناسب هستند، البته پژوهشکده آمارکده از بین مقالات علمی پژوهشی حسابداری، دسته بندی دیگری نیز ایجاد کرده است، با نام "مقالات بیس پیشنهادی برای انتخاب موضوع پایان نامه" که از نظر موسسه و فقط از نظر این موسسه، برای انتخاب موضوع مناسب هستند، که میتوان عینا خود مقاله و یا با ایجاد تغییراتی در داخل مقاله، پژوهشی مناسب را در ایران انجام داد. اما دسته بندی " علمی توصیفی" مجموعه مقالاتی را شامل می شود که در آن، نویسنده فقط به توصیف موضوع و خلاصه ای از چند مقاله و کتاب اکتفا کرده است، که بیشتر برای مطالعات دانشجویان و استفاده در بخش مبانی نظری مفید خواهد بود. دانشجویان میتواننددر قسمت چکیده هر مقاله در سایت، اقدام به خرید و خود مقاله نمایند، و همچنین اگر نیاز به و یا مشاوره پروپزال و پایان نامه و تحلیل آماری و ... داشتند، در زیر چکیده مقاله از قسمت ثبت سفارش اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.
پیش پروپزال حسابداری (نکات مهم مقاله انگلیسی)
ارائه پیش پروپزال حسابداری، یکی از مراحل قبل از تنظیم پروپزال است که معمولا اساتید از دانشجویان مطالبه می کنند. پیش پروپزال، ترجمه قسمت های مهم مقاله حسابداری و مالی و حسابرسی،را شامل می شود، قسمت هایی چون عنوان مقاله، چکیده، فرضیات پژوهش، مدل پژوهش ، متغیرهای پژوهش، نحوه اندازه گیری پژوهش و روش انجام تحقیق، که قبل از ترجمه کامل مقاله و انتخاب آن به عنوان موضوع پایان نامه حسابداری، لازم است دانشجو و پژوهشگر از آنها مطلع شود. پیش پروپزال به دانشجو کمک می کند که از هزینه های اضافی برای ترجمه مقاله حسابداری و هم چنین صرف زمان برای تنظیم پروپزالی که احتمالا توسط شورا رد خواهد شد، جلوگیری کند، از این رو در موسسه پژوهشی آمارکده، به منظور کمک به دانشجویان و افزایش اطمینان دانشجویان از انتخاب موضوع و مقاله بیس مناسب برای انجام پایان نامه و مقاله،پیش پروپزال، با ترجمه قسمت های مهم مقاله ارائه می شود، برای این منظور مقاله‌ی مورد نظر خود را که از دسته بندی " علمی پژوهشی" و یا از دسته بندی "مقالات بیس پیشنهادی جهت موضوع پایان نامه" انتخاب کرده اید، با کلیک بر روی آن می توانید در انتهای چکیده مقاله در قسمت ثبت سفارش، پیش پروپزال را فعال و ثبت کنید، (قبلا بایستی در سایت ثبت نام کرده باشید) تا برآورد هزینه و زمان تحویل، شود. و در صورت تمایل پس از واریز هزینه، آماده شود. چنانچه مقاله ای غیر از مقالات سایت را مد نظرتان است، می توانید بعد از ثبت نام در سایت و ورود به بخش پنل کاربری از قسمت پشتیبان، مکاتبه نمایید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر