معمای کودکان چشم مشکی

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


در 16 ژانویه 1998 ، برایان بتل روزنامه نگار آمریکایی در حالی در ماشین خود در پارکینگ یک مجتمع نشسته بود، دو کودک بین 9 تا 12 ساله به سمت ماشین او آمدند و به پنجره ماشین او با انگشت ضربه زدند. یکی از بچه ها گفت که برای نمایش تئاتر اومدن اینجا ولی پولشون رو توی خونه جا گذاشتن. اون ها از برایان خواستند تا اون ها رو به خونه برسونه.


برایان گفت : " ترس همه وجودم رو فراگرفته بود ، احساس میکردم یک نیروی شیطانی اطرافم پرسه میزنه ، هر چی بیشتر می ترسیدم بچه ها بیشتر اصرار می کردن که اجازه بدم سوار ماشین بشن اون ها میگفتن ما فقط دو تا بچه ایم ببین هیچ سلاحی نداریم به ما کمک کن. میخواستم در رو باز کنم که یک هو به چشم های یکیشون خیره شدم. چشم هاش کاملا مشکی بود. کل حدقه چشمش. هیچ سفیدی توشون وجود نداشت. نمی دونستم باید چیکار کنم. سعی کردم خونسردیم رو حفظ کنم. شروع کردم به بهونه اوردن که نمیتونم و یک هو پام رو گذاشتم رو پدال گاز و در رفتم. وقتی آینه رو نگاه کردم هیچ اثری از اون دو بچه نبود. انگار توی یک چشم به زدن غیب شده باشن.
واقعا خیلی ترسناک بود. خدای من " ...




دیدن شدن کودکان چشم مشکی را در طی 15 سال گذشته افراد مختلفی گزارش کرده اند. در شب های آتی اتفاقات بیشتری را از این کودکان مطرح خواهیم کرد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر