معماری فوق العاده این ویلا در زمین شیبدار

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
اگر شما هم یک زمین شیب دار در منطقه کوهستانی دارید ، می توانید یک ویلای شیب دار بسازید و از دیدن منظره کوهستانی لذت ببرید. یک نمونه ویلای زیبا با معماری فوق العاده در کشور لهستان ساخته شده است.





به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی محل طراحی خانه های این محدوده از قواعدی پیروی می کنند.


مهندس معمار این ویلا می گوید: این خانه شرایط خاصی داشت ، زمینی شیب دار با چشم انداز کوه های کراکوف با یک صخره 8 متری برش خورده بود . تمام خانه های آن محدوده باید سقفی شیب دار با زاویه 37 درجه داشته باشند و یک منشور چهاروجهی به وجود می آید که در برخی زوایا دارای شیب است .





طبقه پایینی ویلا که خصوصی است و محیط پیرامونش توسط دیوارها احاطه شده است و طبقه همکف با طراحی و یک فضای نشیمن باز ارتباطی را با فضای سبز اطراف ویلا ایجاد کرده است.





دیوارهای این ویلا به رنگ سفید هستند و فقط بخش کوچکی از دیوارها و کف پوش ها چوبی هستند . مبلمان این ویلا متناسب و هماهنگ با دیوارپوش و کف پوش ها انتخاب شده است .





در طبقه بالا یک تراس سفید رنگ ساخته شده که چشم انداز باغ را برای تمام اتاق ها دارد و تمام اتاق های طبقه بالا بالکن و پل های پیاده روی دارند .





نورگیر سقفی که نور طبیعی را برای ویلا به ارمغان می آورد و نور طبقه همکف نیز با نورپردازی مصنوعی تامین شده است .





یک استخر زیبا با طول زیاد در سمت دیگر خانه طراحی شده است که مکمل خوبی برای طراحی ویلاست . صفحات شکسته سفید رنگ پس از عبور از حجم ویلا بر روی زمین نشسته است و کنار این استخر را فضایی زیبا و رمانتیک برای نشستن ساکنان ویلا فراهم می کند .





bistsotoon.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر