معرفی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای ادیت عکس در iOS

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


یکی از شاخه های پر طرفدار برای دوستداران پلت فرم آی او اس همواره کیفیت فیلم برداری و تصویر برداری دستگاه های مبتنی بر این سیستم عامل بوده است. امکان استفاده از لنز های متعددی که برای دستگاه های اپل تولید میگردد نیز به این فعالیت دامن زده و طرفداران پر و پا قرصی برای این شیوه تصویر برداری جذب کرده است. همگام با توسعه صنعت عکاسی میبایست توسعه های نرم افزاری برای تغییر و ادیت سریع السیر عکس نیز به کمک کاربران بیاید تا این امر برای آنان تسهیل گردد. در اینجا به معرفی 10 اپلیکیشن برای ادیت عکس بر روی iOS میپردازیم.1- Snapseed: یک ادیتور نسبتا کامل برای کاربران مبتدی. البته اگر خواهان امکانات کامل میباشید شاید این اپلیکیشن کمی کار شما را محدود کند.



2- Camera+: یک اپلیکیشن کامل و بی نقص که مدتها بعنوان بهترین اپلیکیشن پولی در صدر فروش اپ استور بوده است. این اپلیکیشن امکانات نا محدود و بی نقصی را به سادگی و در کمترین زمان برای شما به ارمغان می آورد. قیمت این اپلیکیشن 2 دلار است.



3- VSCO Cam (تلفظ: ویسکو کم): یک اپلیکیشن برای ایجاد تغییرات عمده بر روی رنگ تصاویر گرفته شده شما.



4- Photoshop Express: نسخه کوچک شده فوتو شاپ با امکانات محدود که تنها به علت ارائه شدن از سوی ادوبی دارای طرفداران بسیاری گردیده.



5- Photoshop Touch: یک ادیتور معمولی همانند اپلیکیشن بالا. البته این نسخه دارای امکانات کامل تری است که بر روی آیپد هم قابل استفاده خواهد بود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: asalak

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
6- Filterstorm Neue: یک ادیتور کامل و حرفه ای برای کاربران قدرتمند در زمینه عکاسی. کار با این اپلیکیشن برای هر کاربر ساده پسندی ساده نخواهد بود اما در هیچ زمینه ای دارای نقص نیست و اگر امکانات کامل در زمینه تغییر پارامتر ها را میخواهید این اپلیکیشن را به شما پیشنهاد میکنیم.



7- Noir Photo (تلفظ: نوا فوتو): یک اپلیکیشن برای تبدیل تصاویر شما به تصاویر قدیمی و یا سیاه و سفید با چند پارامتر قابل تغییر مانند نور و کنتراست.



8- Mexture: یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای تغییر تصاویر و تبدیل کردن آنها به تصاویری کاملا خیال انگیز و زیبا. این اپلیکیشن برای ادیت عکس بکار نمیرود بلکه آنها را تغییر میدهد و نمود های مختلفی از یک عکس را برای استفاده در موقعیت های مختلف (برای مثال برای استفاده بر روی کارت پستال) به شما تحویل میدهد.



9- Touch Retouch: اپلیکیشنی برای روتوش تصاویری که دارای نقص هستند. شما با این اپلیکیشن میتوانید تصاویر خود را ترمیم و یا بخشی از آنها را حذف کنید.



10- Color Splash: اپلیکیشن بسیار محبوبی برای تبدیل بخشی از یک عکس رنگی به سیاه و سفید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: asalak

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر