معرفی گوشی جدید HTC One E8

yaas

New member
2014-09-25
3
2
0
طراحی
یک است و بالعکس. در حقیقت، جز پوسته پلی کربناتی E8، این دو دستگاه به سادگی یکسان هستند. این مسئله برای شکل E8 صدق می نماید: با پشت راحت برای نگه داشتن و منحنی خود همراه با اسپیکرهای BoomSound stereo جلوی دستگاه تاییده . جز ضخامت (برای E8 نیز 9.85mm است)، حتی دو بعد دیگر این دو دستگاه یعنی طول و عرض تقریبا یکسان می باشد (146.42x70.67 mm)، اگرچه E8 با وزن 145g اندکی سبکتر است.

چند مورد تفاوت جزئی وجود دارد، اما متوجه شدنشان سخت است. برای مثال، اگر از جلو به نگاه کنید، این بعید است که بگویید این دستگاه از جدا است، تنها تفاوت به حلقه اندکی کوچکتر دوربین E8 مربوط است.

به پشت نگاهی بیاندازید. جدا از جنس بدنه پلاستیکی، تفاوت های بیشتری دیده می شود. از دوربین UltraPixel Duo دستگاه M8 صرفنظر نموده و در عوض E8 را با یک دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED تک مجهز نموده است.

در کناره ها، بازهم بسیار شبیه به است، اما نه کاملا. برای نمونه، کلید power/lock کاملا در بالا تعبیه شده، در حالی که غلتک صدا کناره چپ دستگاه غیرعلنی می باشد، و با سطح ترازتر شده است.

شاید قسمتی که این دو دستگاه خیلی مشابه نیز برای شما بسیار متفاوت احساس می شوند زمانی است که شما آنها را نگه می دارید !
اگر به عنوان یک محصول استاندارد بدان نگاه کنیم، صادقانه هیچ مشکلی با نداریمگوشی بسیار سخت و انعطاف ناپذیر ساخته شده و تضمین شده است.

صفحه نمایش
با نمایشگر بزرگ 5 اینچی IPS در رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، بخوبی برای ارائه یک تجربه کاربری عالی وضع شده است، چنانکه رنگبازفرآوریهم به لطف داشتن تراکم پیکسل عالی 441PPI نیز شفاف است.

توجه داشته باشید که نمایشگر بسیار شفاف و به مقدار اوج روشنایی بسیار عالی 524 نیت دست یافته است. این رقم به معنای یک تجربه مشاهده عالی در فضای باز است، حتی در زیر نور مستقیم خورشید.
رابط کاربری و قابلیت ها
مبتنی بر Android 4.4.2 KitKat، نرم افزار سفارشی با مشخصه های اضافی پر نشده، و در عوض ساده می باشد. نمی توانیم بگوییم که چیزی هم ارائه نمی دهد، و بزرگترین بخش جالب افزودن صفحه هوم اسکرین است که اچ.تی.سی آن را BlinkFeed نامیده است. چیزی که BlinkFeed انجام می دهد نسبتا ساده است. در نتیجه صفحه اختصاصی بر روی صفحه نمایش شما تلاش می کند تا شما را درباره آنچه که در شبکه های شخصی و جهانی رخ می دهد آگاه سازد.

Sense 6 به شما اجازه تغییر تم فعلی را نیز می دهد.
پردازنده و فضای ذخیره سازی
دارای پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 801 کوالکام 2.5 گیگاهرتزی هست که برای فراهم آورن تجربه کاربری بدون تاخیر بیش از حد توانا است، خواه برای ناوبری در پیرامون رابط کاربری یا اجرای برخی از سنگین ترین اپلیکیشن های سه بعدی بازار. درست مانند ، دستگاه مورد بررسی ما دارای 2 گیگابایت حافظه رم است.

One M8دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که 10 گیگابایت در دسترس کاربر می باشد، که این میزان حافظه داخلی از طریق اسلات کارت microSD تا 128 گیگابایت قابل گسترش می باشد.

اینترنت و اتصالات
مانند بسیاری از دستگاههای اخیر ، گوشی با برنامه های از پیش نصب شده کروم و مرورگر اینترنت اختصاصی خود شرکت آمده است. پس از تست، ما می توانیم نتیجه بگیریم که شما بهتر است از کروم گوگل استفاده کنید، چرا که تجربه نرم تری را از لحاظ ناوبری فراهم می آورد، در کل انتخاب بسیار خوبی می باشد. بارگذاری صفحات چنانکه با توجه به نوع سخت افزار بسته بندی شده انتظار می رود نیز عالی می باشد و ما با هیچ مسئله ای مواجه نشده ایم.

از لحاظ اتصالات دستگاه E8 ناامیدکننده نیست. این یک دستگاه با قابلیت LTE است که باندهای 1، 3، 7، و 8 شبکه FDD LTE را پشتیبانی می نماید و همچنین شامل مشخصه های بیشتری همچون NFC، بلوتوث4.0، NFC و A-GPS است.
دوربین
به جای استفاده از دوربین “UltraPixel” تعبیه شده در فلزی، اچ.تی.سی در عوض یک دوربین 13 مگاپیکسلی را برای برگزیده است. این واحد دارای فلاش تک LED بوده و دیافراگم آن f/2.2 می باشد، که تقریبا با اکثریت اسمارت فون های پیشرفته مدرن همتراز است. جلوی دستگاه هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی بسیار مناسب برای تماس های ویدئویی و سلفی تعبیه شده است.

از لحاظ رابط کاربری دوربین، ما پوسته Sense 6 تایید شده جدید را در دست داریم. رابط کاربری مینیمال، مستدل و نسبتا ارگونومیک و آسان برای استفاده است. حالت های تصویربرداری از جمله توانایی تصویربرداری پانورامای 360 درجه. آپشن های همیشگی همچون ایزو، نوردهی و کنترل های تعادل سفید در دسترس هستند.
به نمونه تصاویری که از این دوربین گرفته شده نگاهی بیاندازید. دوربین مذکور توانسته برخی تصاویر بسیار خوب در محیط باز تولید نماید ، نکته ی قابل توجه این است که بازتولید رنگ بطور کلی قابل قبول است، با وجود اینکه اندکی سایه رنگ زرد در اغلب بخشهای تصاویر ظاهر می شود. در بخش جزئیات نگرانی با E8 نیست، چرا که دوربین تعبیه شده درون این دستگاه جزئیات فراوانی ضبط می کند.
در بخش ضبط ویدئو، بطور مشابه هیچ حالت تصویربرداری ماهرانه ای مانند ضبط 4K UHD یا حالت اسلوموشن در سرعت فریم 120FPS وجود ندارد، بنابراین شما در حقیقت به ضبط 1080p محدود می شوید. در کل ویدئوها مناسب و قابل قبول هستند، برای مثال، کلیپ ها هموار و پرجزئیات بوده.
چندرسانه ای
تقریبا بی عیب و نقص در این بخش است. ما قطعا تاچ اچ.تی.سی با پلیرهای Video/Music و گالری را می پسندیم، چنانکه طراحی اینها سازگار و بسیار جذاب بوده!

فایل های ویدئویی در انواع کدینگ ها (MKV ،H.264، ...) بدون مشکل بر روی دستگاه مورد بررسی ما پخش می شوند،اسپیکرهایBoomSoundجلوی دستگاه یکی از مزیت های خوب این بخش است، چنانکه خروجی صدا غنی بوده، از هر گونه تحریف بزرگ حتی در ماکزیمم بلندی صدا عاری است.
کیفیت تماس
بلندی صدای earpiece در حد متوسط است، اگرچه صدا قطعا مناسب و معقول می باشد
باتری
درست مانند شامل یک باتری 2600mAh شده است. جالب توجه است، این شرکت ارقام بسیار بهتری را برای زمان مکالمه در شبکه 3G برای E8 برآورد نموده، نزدیک به 27 ساعت (در مقابل 20 ساعت برای M8). زمان آماده بکار در شبکه 3G تقریبا یکسان در 21 روز می باشد.
نقاط قوت

• دستگاهی بسیار جذاب است
• نمایشگر حتی در زیر نور مستقیم خورشید قابل مشاهده است
• رابط کاربری شیک، مینیمالیست و بدون کُندی و تاخیر
• اسپیکرهای عالی جلوی


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zohreh

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر