معرفی کتاب «مدیریت استراتژیک برند»

sabtviona

New member
2016-05-08
19
0
0
امروزه یکی از نیازهای ضروری مدیریت هر سازمان، ایجاد برندهای قدرتمند است که ضمن عمل به وعده‌ها، قدرت و توانمندی خود را ارتقا دهند.در همین راستا کتاب «مدیریت استراتژیک برند» نوشته کوین لین کلر با تاکید زیاد بر این اصول، تجدید چاپ شد.
به گزارش روابط عمومی انتشارات سیته، قرن‌هاست علم برندسازی به عنوان ابزاری برای ایجاد تمایز میان کالاهای یک تولیدکننده از سایر تولیدکنندگان مطرح است. کلید ایجاد برند، توانمندی در انتخاب نام، لوگو، نماد، طرح بسته‌بندی یا سایر ویژگی‌هاست که یک محصول را از سایر رقبا متمایز می‌کند.کتاب مدیریت استراتژیک برند که به «انجیل برند» معروف است، کمک می‌­کند تا خوانندگان درک عمیق‌تری از اهداف اصلی برندسازی به دست آورند.
کوین لین کلر، نویسنده کتاب مدیریت استراتژیک برند که استاد بازاریابی دانشکده کسب‌وکار تاک (Tuck) در کالج دارتموث و شهرت اصلی او به دلیل نگارش این کتاب (از کتب پراستفاده در زمینه مدیریت برند) است، می‌گوید: «تأکید این کتاب بر درک اصول روانشناختی در سطوح فردی و سازمانی برای بهینه‌­سازی تصمیم­‌گیری در خصوص با تشریح بسیاری از مفاهیم به‌روز در حوزه مدیریت استراتژیک برند به طور علمی و عملی به همراه نمونه‌های فراوان است.»
وی معتقد است، این کتاب بر «چگونگی» و «چرایی» مدیریت برند تمرکز دارد و دستورالعمل‌های تاکتیکی خاصی را برای برنامه‌ریزی، ساخت، سنجش و مدیریت ارزش برند ارائه می‌کند.
لین کلر که از مطرح‌ترین نظریه‌پردازان مدرن در حوزه برند به شمار می‌رود، در این کتاب به مباحثی همچون معرفی چشم‌انداز نوین در مدیریت برند، شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزش‌های برند برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی برنامه‌های بازاریابی برند پرداخته است.
گفتنی است، کتاب «مدیریت استراتژیک برند» که توسط عطیه بطحایی ترجمه شده، توسط انتشارات سیته انتشار یافته و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. منبع: اخبار رسمی، ش 1394092550624729
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر